Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren op Outlands gehoord, ging heel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 00:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Een beetje overbodig zie ik nu inderdaad. Hij staat er al 80 keer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, erg dik! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg vet hoor ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem eigenlijk niet zo bijzonder....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:20 
 
Hardtraxxer

vind hem erg fijn klinken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
Vind hem eigenlijk niet zo bijzonder....

Agreed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Die 2e climax heeft nog iets wat op drive lijkt, verder niet heel erg bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het geluid in de soundlcloud upload is sneller dan in de Youtube Video....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De intro is nog vet met die elementen uit wat ouder spul heb ik het idee (1e & 2e kick klinken als oude Max Enforcer(1e) en Zany(2e))

Rest is niet zo veel aan imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
De intro is nog vet met die elementen uit wat ouder spul heb ik het idee (1e & 2e kick klinken als oude Max Enforcer(1e) en Zany(2e))

Rest is niet zo veel aan imo.

Eerste kick klinkt als pure Seismic, lekker dus. Overall sowieso lekkere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax klinkt echt heerlijk, ja deze pakt me wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:04 
 
Artiest

kauwgombal schreef:
Wow, deze is nog inspiratielozer dan het origineel :x


Thanks voor de leuke reacties!

Wil even reageren op bovenstaande bericht.
Waar baseer je dit op?

We probeerde juist een keer wat "anders" te doen door beetje de "oudere" sound te gebruiken :-)
Keer geen screeeeeetch en een halve hardcore kick ;-)
Dus er was juist inspiratie genoeg! :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax melodie bevat goed veel drive, heel erg leuke, en vrij unieke sfeer in de 1ste break, precies het tegenovergestelde van inspiratieloos juist, en die sounds in de 2e mid-intro :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
kauwgombal schreef:
Wow, deze is nog inspiratielozer dan het origineel :x


Thanks voor de leuke reacties!

Wil even reageren op bovenstaande bericht.
Waar baseer je dit op?

We probeerde juist een keer wat "anders" te doen door beetje de "oudere" sound te gebruiken :-)
Keer geen screeeeeetch en een halve hardcore kick ;-)
Dus er was juist inspiratie genoeg! :-)


Ik vond hem in het begin beetje tegenvallen, omdat ik meer verwachte van jou, maar na een paar keer luisteren is die wel heel vet hoor + die 2de climax is heerlijk zeg en ook fijn dat je die stomme vocals van het origineel niet erin hebt verwerkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 04:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drive in die intro met die oldskool geluidjes :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 04:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan mij indenken dat mensen die niet zoveel hebben met de oudere HS tracks (A la Zany, Chris One, Technoboy, Noisecontrollers) dat het ze weinig doet. Misschien een lichtelijk risico van B-freqz in dit geval om het zo aan te pakken.

That being said, ik kan de track zeker wel waarderen, niet de grootste dance-floor ravager ooit, maar dat hoeft ook niet. Lekker sfeertje is in dit geval de sterkere eigenschap! Misschien had een deel van het publiek bij de naam als Loudness wat harders verwacht, maar de artiesten hebben gewoon gebruik gemaakt van hun vrijheid en ik kan het wel waarderen hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 09:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Broken Balance schreef:
De intro is nog vet met die elementen uit wat ouder spul heb ik het idee (1e & 2e kick klinken als oude Max Enforcer(1e) en Zany(2e))

Rest is niet zo veel aan imo.

Eerste kick klinkt als pure Seismic, lekker dus. Overall sowieso lekkere track.


Waar zat Max Enforcer vroeger op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
kauwgombal schreef:
Wow, deze is nog inspiratielozer dan het origineel :x


Thanks voor de leuke reacties!

Wil even reageren op bovenstaande bericht.
Waar baseer je dit op?

We probeerde juist een keer wat "anders" te doen door beetje de "oudere" sound te gebruiken :-)
Keer geen screeeeeetch en een halve hardcore kick ;-)
Dus er was juist inspiratie genoeg! :-)


Bazenplaat weer Bob, goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 16:43 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
kauwgombal schreef:
Wow, deze is nog inspiratielozer dan het origineel :x


Thanks voor de leuke reacties!

Wil even reageren op bovenstaande bericht.
Waar baseer je dit op?

We probeerde juist een keer wat "anders" te doen door beetje de "oudere" sound te gebruiken :-)
Keer geen screeeeeetch en een halve hardcore kick ;-)
Dus er was juist inspiratie genoeg! :-)

:worship: meer van dit graag! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 17:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/psyko-punkz-back-again-official-decibel-2014-anthem-b2sr2014002-t44635.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/psyko-punkz-back-again-official-decibel-2014-anthem-b2sr2014002-t44635.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks