Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2018, 11:04 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2018, 11:35 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Vind deze ook weer zo saai :/. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment >.<. Die 2 remixen van Vini Vici vond ik nog heerlijk :loving:, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.

Staan mensen ├╝berhaupt nog te wachten op Sander zijn mening :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2018, 11:53 

Hardtraxxer

SimpleEffect schreef:
Svbtwee schreef:
Vind deze ook weer zo saai :/. Ik vind Wildstylez en P1 (HHZ zijn solo's zijn wel prima imo) wel het meest overrated van de hele scene op het moment >.<. Die 2 remixen van Vini Vici vond ik nog heerlijk :loving:, maar daarna is het pure middelmaat voor mij. Vind X-Bone releases nog een stuk spannender dan wat hij tegenwoordig maakt.

Nee. Maar het is zijn goed recht :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2018, 12:06 

Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
Svbtwee schreef:

Dit kan je over iedereen zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2018, 12:15 

Hardtraxxer

Zeker waar, alleen zie ik niemand hier met een mening die zo tegenstrijdig is met zijn andere meningen :lol:

P1/ HHZ/ WS platen middelmaat kwaliteit noemen en Rebelion de hemel in prijzen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2018, 12:21 

Hardtraxxer

Ik vind dat deze track nergens echt spannend wordt. Beetje saai. Ben nooit echt fan geweest van P1, zoals velen hier wel groot fan zijn. Vond die andere TBA wel vet, die ze draaiden tijdens hun set op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-06-2018, 20:13 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke melodie zeg. Echt fan van dat dissonante inderdaad :drool:
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks