Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 00:34 
 
Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Vind het juist een erg sterke plaat met een "grote mannen melodie" net als dat Encore dat heeft. Mozart 2.0


Dit, een beetje een complexere melodie kan nooit kwaad. In HQ echt een pareltje :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 17:21 
 
Hardtraxx Addict

Over kermishardstyle gesproken.. nee vind hem ook niet geweldig -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t echt een heerlijk nummer :loving:
Die opbouw met vocals naar de melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 19:24 
 
Hardtraxxer

Na een aantal keer luisteren vind ik hem toch best vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Als die melodie omhoog gaat, zie ik toch een draaimolen en een suikerspin voor me.


Dit had ik ook ja. Nummer pakt mij totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Als die melodie omhoog gaat, zie ik toch een draaimolen en een suikerspin voor me.


Dit had ik ook ja. Nummer pakt mij totaal niet.


mij dan weer wel :) heerlijk nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wordt nergens echt spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begin deze track steeds meer te waarderen! :thumbsup: Hiermee doel ik voornamelijk op de eerste climax! De tweede climax is me net iets te random.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt zeker niet in de buurt van Luminosity, maar vind het wel een leuk nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 01:57 
 

SL8492 schreef:
Komt zeker niet in de buurt van Luminosity, maar vind het wel een leuk nummer :)


En ik snap nou weer niet wat iedereen in Luminosity ziet. Leuk, maar toch niet zo bijzonder...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

En ik snap nou weer niet wat iedereen in Luminosity ziet. Leuk, maar toch niet zo bijzonder...?


Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:
stefaneke schreef:

En ik snap nou weer niet wat iedereen in Luminosity ziet. Leuk, maar toch niet zo bijzonder...?


Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.


Jongen, het nummer is toch niet gemaakt door Noisecult dus dan is het automatisch kut voor Stefaneke. Noisecult en oude kneiters = leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 14:29 
 

Kaasstaaf schreef:
Moet je de vlogs voor kijken, de feeling voor hebben en beseffen hoe ze dit hebben aangepakt. Als je daar een deel van mist is het 'maar' een leuk plaatje ja.


Alles gekeken. Feeling was op zich ook wel aanwezig. Plaat vind ik gewoon veel te housey.

Lenny schreef:
Jongen, het nummer is toch niet gemaakt door Noisecult dus dan is het automatisch kut voor Stefaneke. Noisecult en oude kneiters = leven


Never go full retard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
doet me helemaal niks deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je het beoorderen als Project One plaat, dus vergelijken met de oude nummers, dan kan het inderdaad een beetje tegenvallen. Ga je het vergelijken met de huidige hardstyle dan vind ik dit toch ook gewoon een goed nummer. Maar Luminosity vind ik toch beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Vind het juist een erg sterke plaat met een "grote mannen melodie" net als dat Encore dat heeft. Mozart 2.0



Mooi gesproken!! Bizar lekkere plaat dit (L) (als wildstylez meer van dit gaat maken word ik wel heel erg blij)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks