Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
ThaBomba. schreef:
Jonas schreef:
Doe eens normaal zeg, zo boeiend is dit toch niet?

Dus omdat jij het niet bijzonder vindt mag niemand het leuk vinden? Zieligerd.


Houdt dat schelden maar voor jezelf ja?


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.kindertelefoon.nl/8-12/vragenkast/pesten/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind deze een beetje dezelfde vibe hebben als The Story Unfolds, met name in de break. Mooie plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 10:41 
 
Hardtraxxer

Ik vond dit echt de beste plaat die ik op Qlimax gehoord heb. Ongelofelijk vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Nee

Lekker bezig! Beetje jammer om gelijk te gaan 'schelden'. Hou het maar gewoon over de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
En misschien lag het aan de vibe, het hele plaatje zeg maar, maar ik kon wel janken bij deze plaat, zo lekker dat ik hem vind!


Dit inderdaad. Kan mij goed voorstellen dat als je er niet bij was op Qlimax, dit niet heel interessant klinkt. Maar hoe heerlijk en warm die synth door de Gelredome klonk, en de sfeer tijdens deze set, het was gewoon perfect :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel meevallen eigenlijk. Melodie is wel leuk, maar ik vind het jammer dat ze voor die Headhunterz sound/synth (hoe je dat ook noemt) zijn gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
ThaBomba. schreef:
Nee

Lekker bezig! Beetje jammer om gelijk te gaan 'schelden'. Hou het maar gewoon over de track.


Ja ontzettend jammer, zo gaan we hier natuurlijk niet met elkaar om. Mijn excuses aan iedereen die ook zielig is dat ik er zo maar mee loop te schelden alsof het niks is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/QlimaxOfficial ... 773385441/

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwah, best matig eigk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Mwah, best matig eigk..


Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 22:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind dit net iets te blij, ben er niet super enthousiast over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 23:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vraag me af hoe dit was ontvangen als heady dit in z'n mindere periode had gemaakt, vind er namelijk weinig aan. Hoor ook niks van Wildstylez erin terug eigenlijk, typische HHZ sound/plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het best een slecht nummer eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als die melodie omhoog gaat, zie ik toch een draaimolen en een suikerspin voor me. Ik vind hem te vrolijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat doet mij momenteel vrij weinig. Die andere (Stay With The Project) klinkt een pak beter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie komt me toch ergens bekend voor.. serie of tekenfilm -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee deze doet me helaas niks. Enige mindere track van de Qlimax set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 04:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik deze track hoor denk ik altijd dat het een "verjaardagsnummer" is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

'Project One - One Without A Second' heet het nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Heb em eruit geknipt voor de liefhebbers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Project One begrippen vind ik m gewoon matig. Ik verwacht dan gewoon geen heppie de peppie nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het juist een erg sterke plaat met een "grote mannen melodie" net als dat Encore dat heeft. Mozart 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 19:30 
 

doet me helemaal niks deze
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks