Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
vind t een iritante melodie hebben, niks voor mij dit 
Lekkere track hoor!
Fusion laat is wat anders zien en dat bevalt me heel goed
Fusion laat is wat anders zien en dat bevalt me heel goed
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Lelijke kicks 
Lekkere track weer, ben eigenlijk al Profite fan sinds z'n Defqon anthem, heerlijke melodieën
niet onaardig maar vind dit pitchkicks hier beetje te overdreven 
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
lekker 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
+1Intervention wrote:niet onaardig maar vind dit pitchkicks hier beetje te overdreven
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Al dat gezeur over die (pitch) kicks... Hij is niet voor niets gesigned bij Fusion en daarbij is hij pas 17 en het klinkt nu al zo goed, nog genoeg tijd om aan zijn eigen sound te werken dus!
Persoonlijk vind ik dit een hele vette track en hier klinkt hij super dik!

Persoonlijk vind ik dit een hele vette track en hier klinkt hij super dik!
Lekkere track hoor, alleen de kicks wat minder maar dat geeft niet

Dit is aardig goed. Alleen jammer van de pitchkicks, die voegen naar mijn idee niets toe
Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind de pitchkicks juist bij deze melodie wel wat toevoegen 
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
+1Maestro N wrote:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind de pitchkicks juist bij deze melodie wel wat toevoegen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
heerlijk nummertje ook ditDutch92 wrote: +1
+1Dutch92 wrote:+1Maestro N wrote:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind de pitchkicks juist bij deze melodie wel wat toevoegen
Je bent de enige
-
I
Deze vind ik nog lekkerder dan Galaxy 
Nee dit word hem niet 
Dit hoort op Scantraxx dan kan hij wedstrijdje doen me WPZ voor de hoogste Pitchkicks
Maar het idee is wel goed zeker voor een 17 jarige
Dit hoort op Scantraxx dan kan hij wedstrijdje doen me WPZ voor de hoogste Pitchkicks
Maar het idee is wel goed zeker voor een 17 jarige
Last edited by Nrgizer on 01 Sep 2011 16:11, edited 1 time in total.
-
J
Denk eerder met E-ForceNrgizer wrote:Nee dit word hem niet
JEFSKIII wrote:Denk eerder met E-ForceNrgizer wrote:Nee dit word hem niet
Deze plaat is gewoon is epic, pitchkicks passen gwn perfect hier (;
Omdat ie bij Fusion getekend heeft, moet je die (pitch) kicks mooi vinden. Ik vind het geen speciaal nummer, zeker niet voor een label als Fusion. Natuurlijk het is mooi voor hem dat ie hier kan releasen, maar ik vind het (nog niet iig) geen aanwinst voor Fusion.Terrorized wrote:Al dat gezeur over die (pitch) kicks... Hij is niet voor niets gesigned bij Fusion
Octaafje lager waren ze misschien wél mooi geweest, maar zo vallen ze bijna onder mid-tonenTST2GD wrote:Deze plaat is gewoon is epic, pitchkicks passen gwn perfect hier (;
Verder vind ik het een erg leuk plaatje.
Komt tegenwoordig wel bizar vaak voor dat er een hele leuke plaat wordt neergezet met een ijzersterke melodie, maar dat de kicks zwaar onder de maat zijn en daarmee 't hele nummer verprutsen. Vooral bij veel 'nieuwe artiesten' zijn de kicks echt een dikke domper