Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TST2GD schreef:
Deze plaat is gewoon is epic, pitchkicks passen gwn perfect hier (;


Nuff Said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ohnee erzit geen melodie in en er zit een pitchkick in, ohnee wat slecht. >.<

Lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 17:51 
 
Hardtraxx Newbie

Intervention schreef:
niet onaardig maar vind dit pitchkicks hier beetje te overdreven :/



Die kicks kunnen niet anders! de kicks lopen gelijk met de melodielijn! als je kicks
gaat veranderen klinkt het vals! Maar je kan de kicks wel de gele tracks op 1lijn laten lopen. Maar
Dan kan de track saai worden! ieder zijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker timooooooooooon
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke melody, lekkere pitchende kick! Zeker fusion waardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tropical1990 schreef:
Intervention schreef:
niet onaardig maar vind dit pitchkicks hier beetje te overdreven :/



Die kicks kunnen niet anders! de kicks lopen gelijk met de melodielijn! als je kicks
gaat veranderen klinkt het vals! Maar je kan de kicks wel de gele tracks op 1lijn laten lopen. Maar
Dan kan de track saai worden! ieder zijn ding


heb het over dat de kicks teveel pitchen(dus te te hoog klinken)...denk hier beter geen pitchkicks in hadden kunnen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:12 
 
Hardtraxxer

Lekkerhoor :thumbsup: khoor wel meer goeie dingen viavia! dat van fusion was voor mij ook al bekend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is erg fijn, alleen tja die pitch kicks vind ik maar niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tropical1990 schreef:
Die kicks kunnen niet anders! de kicks lopen gelijk met de melodielijn! als je kicks
gaat veranderen klinkt het vals! Maar je kan de kicks wel de gele tracks op 1lijn laten lopen. Maar
Dan kan de track saai worden! ieder zijn ding

No shit sherlock :P

Maar het hoeft helemaal niet zo hoog... Je kan er ook voor kiezen alle kicks een octaaf lager te doen of in ieder geval de hoge uitschieters een octaafje lager te doen, omlaag pitchen klinkt meestal toch al vetter dan die hoge kicks waarin de bass ver te zoeken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 12:33 
 
Hardtraxxer

men vergeet wel eens dat je met pitchkicks gevoel kunt meegeven aan een nummer, dat is bij deze ook het geval. de track is gewoon saai zonder pitchkicks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer, lekkere melodie, pitchkicks die hier perfect bij passen, kortom release die handel maar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit ook in Hard with Style 6. Wat een superplaat zeg, heerlijk euforisch en barstensvol energie. GO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vishengel schreef:
men vergeet wel eens dat je met pitchkicks gevoel kunt meegeven aan een nummer, dat is bij deze ook het geval. de track is gewoon saai zonder pitchkicks :thumbup:

Dat is ook weer smaakgebonden. Ik vind de meeste pitchkicks dus helemaal geen gevoel meegeven. Als een track zonder pitchkicks saai is, ligt het niet aan de kicks maar aan de rest van de track. Genoeg voorbeelden waarbij (in mijn geval dan) een track zonder pitchkicks veel dikker klinken dan met, Mindgame bijvoorbeeld. Bij de meeste nummers worden ze niet toegepast omdat het beter klinkt, maar omdat er een wedstrijdje gaande is wie er het hoogst kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Omdat ie bij Fusion getekend heeft, moet je die (pitch) kicks mooi vinden. Ik vind het geen speciaal nummer, zeker niet voor een label als Fusion. Natuurlijk het is mooi voor hem dat ie hier kan releasen, maar ik vind het (nog niet iig) geen aanwinst voor Fusion.

Net of tekenen bij een groot label garant staat voor 100% top releases zonder foutjes.

Moet je anders dat verhaaltje wat Headhunterz opleest in HWS #6 even luisteren. Ook grote (en dus kleine) producers maken mindere tracks. Vind ze hier overigens wel aardig, vraag me af waarom we zo weinig van deze producer horen. Vond deze track ook wel vet eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond deze volgens mij eerst niks, maar na HWS begin ik 'm vetter te vinden. Pitchkicks storen me hier niet omdat de kicks goed pitchen. Melodie klinkt ook lekker. Zou dit niet zo met Fusion associeren, maar ik vind het vooral voor een 'jonge' producer best goed.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks