Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 18:12 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 18:22 
 
Hardtraxxer

Hahaha nu kan je hem ook nooit meer niet horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 18:44 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd


"Wake Up Fucked Up" slaat dan ook op het wakker worden met een kater na een avondje goed drinken. Scherp opgemerkt dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Magnetron schreef:
Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd


"Wake Up Fucked Up" slaat dan ook op het wakker worden met een kater na een avondje goed drinken. Scherp opgemerkt dus!


superscherp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Op de één of andere manier komt die melodie vrij eenvoudig over bij mij maar zeer effectief. Dikke kicks eronder en genoeg drive, geweldige plaat :worship:


Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd

Even off topic, maar toen ik dit las keek ik reclame op tv en werd er net een kurk getrokken precies op de seconde dat ik las over dat stukje. Wilde even met jullie delen!
On topic: wil em weer horen at rebirth beeste track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 23:46 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Magnetron schreef:
Op de één of andere manier komt die melodie vrij eenvoudig over bij mij maar zeer effectief. Dikke kicks eronder en genoeg drive, geweldige plaat :worship:


Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd

Even off topic, maar toen ik dit las keek ik reclame op tv en werd er net een kurk getrokken precies op de seconde dat ik las over dat stukje. Wilde even met jullie delen!
On topic: wil em weer horen at rebirth beeste track!

Hahaha dat soort dingen heb ik ook wel is. Dan lees of denk ik aan iets en precies op dat moment hoor of zie ik het. Vage shit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

Illuminatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 00:45 
 
Hardtraxxer

Echt he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er vrij weinig aan eerlijk gezegd. Vooral die vreselijke vocals :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg fijne plaat :thumbsup:

Jammer dat ik steeds zit te wachten op de vocals: Streetfighter 2, ho-ho-homecide!! Komt door Angerfist die ook de plaat Wake Up Fucked Up heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is ondertussen ouder dan Atmozfears - Release, maar hier doet niemand moeilijk over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 11:32 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Deze is ondertussen ouder dan Atmozfears - Release, maar hier doet niemand moeilijk over...


Dit is raw, zegt toch genoeg :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 15:06 
 

Chroman schreef:
Deze is ondertussen ouder dan Atmozfears - Release, maar hier doet niemand moeilijk over...


deze is er al als officiële preview dus hq wat bij release nog steeds niet zo is en ik denk dat het daardoor komt
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks