Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Zeer benieuwd wat deze gasten dit jaar gaan brengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Kom maar door met een langere HQ :thumbsup: Vind die break met dat Hip Hop gedeelte erg vet!! vooral met dat fluitje erbij geeft net dat stukje extra gevoel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STREETFIGHTER 2!! HO-HO-HOMICIDE!!

Sorry maar moet meteen denken aan Angerfist & Negative - A met dezelde lyrics en titel ;)

Wacht graag op de volledige HQ preview want dit klinkt veelbelovend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend ja. Leuk sfeertje in deze plaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:23 
 

:worship: :worship: dit moet wel dik worde
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt zo fucking ziek in die set van Titan, Warface & Radical :worship: Hopelijk is die in HQ ook zo vet, maar daar vertrouw ik wel op bij Prefix & Density.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit klinkt zo fucking ziek in die set van Titan, Warface & Radical :worship: Hopelijk is die in HQ ook zo vet, maar daar vertrouw ik wel op bij Prefix & Density.


Vind 'm juist enorm tegenvallen in die set, klonk op Youtube video's stukken vetter. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vind je tegenvallen tov de video's die je hiervoor hebt geluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De synth vooral, die klinkt zo een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 16:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sample in OP gezet. Wacht met oordelen nog even op HQ, klinkt best wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
De synth vooral, die klinkt zo een stuk minder.

Ah oké. Ik vind die dunne/minimalistische synth juist erg dik! Jij vindt denk ik dat scherpere een stuk leuker wat te horen is in de kleine preview op Facebook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat klonk dit vet zeg, vind de synth juist goed bij passen inderdaad. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is de lead aangepast? Leek echt anders toen ik hem live hoorde op een feest even geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:55 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
De synth vooral, die klinkt zo een stuk minder.


Inderdaad, goed zonde dit.. Kwam stuk minder over als op bijv. Q-Base en eerdere filmpjes op internet. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density blijven nog steeds lekker gevarieerd producen. Dit is ook weer een pareltje hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/video.php?v=10155372992325557
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 20:06 
 
Hardtraxxer

vind dit echt een toffe plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 20:21 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epic :worship: Vooral de mid en de break zijn ontzettend goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vooral de mid en de break zijn ontzettend goed.


:yes: . Dacht eerst dat de mid de climax was toen ik hem voor het eerst hoorde, heerlijke mid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:44 
 
Hardtraxxer

Heb hem al een tijdje op repeat staan, hoop dat ie zsm uitkomt. Wat een bazentrack! Heerlijk stijltje :love: Dit wordt een heel goed jaar voor p&d denk/hoop ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 10:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een nummer, heerlijke drive en fantastische kick's :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Epic :worship: Vooral de mid en de break zijn ontzettend goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja oneindige bazen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op de één of andere manier komt die melodie vrij eenvoudig over bij mij maar zeer effectief. Dikke kicks eronder en genoeg drive, geweldige plaat :worship:


Meer mensen opgevallen dat het op 0:05/1:41 net lijkt of er een kurk uit een fles wijn wordt getrokken en die fles leeggegoten wordt? xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks