Ben het hier helemaal mee eens. Vind dit dan ook een van de beste platen tot nu toe dit jaar.Daveytl wrote:Heerlijke plaat!
Kicks zijn niet overdreven, hebben een heerlijke sound, geven veel drive mee en zijn hard.
Super sfeertje in de break, mooie melodie en een paar heerlijke climaxen. Zo ontzettend dansbaar, hard en toch gevoelig.
Ik word hier heel blij van.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Erg vette plaat heerlijke kick en melodie. Die tweede climax doet mij wel een beetje denken aan Max Enforcer - Gold op een of andere manier.
Super vette reacties, thx!
Iets andere weg met deze plaat ingegaan!
-
B
Niets mis mee! Heeft goed uitgepaktPrefix wrote:Super vette reacties, thx!
Precies dit. De uithalen in de climaxDaveytl wrote:Heerlijke plaat!
Kicks zijn niet overdreven, hebben een heerlijke sound, geven veel drive mee en zijn hard.
Super sfeertje in de break, mooie melodie en een paar heerlijke climaxen. Zo ontzettend dansbaar, hard en toch gevoelig.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
Sterke plaat, al had de synth iets dikker gemogen
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Kippenvel bij een P&D-track. Niet gedacht dat ik dat zou meemaken. Vooral de 1e climax ben ik helemaal wild van.
Ik sluit me hier helemaal bij aanMagnetron wrote:Precies dit. De uithalen in de climaxDaveytl wrote:Heerlijke plaat!
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Wat een superplaat. Alles klopt gewoon. Heerlijke melodie, dikke kicks en een lekker tempo. Dit eindigt geheid in mijn top 5 dit jaar!
Beste (hardstyle) plaat van 2015 tot nu toe.
Die tweede climax doet het 'm voor mij, wat een pareltje dit 
Wat een ontzettend toffe track is dit. Er komen steeds meer toffe platen uit de laatste tijd. We gaan weer de juiste kant op! 
Kunnen we hier verder Prefix & Density - Contrast / Your Soul (THER-152)