Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bizar vette plaat. Zeker even een kijkje nemen op hardfest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik nou de enige die deze melodie/synth echt gruwelijk kut vind?

P&D zijn normaal enorme bazen maar dit moet hun slechtste nummer ooit zijn, terwijl de intro en kicks gewoon prima zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 23:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ben ik nou de enige die deze melodie/synth echt gruwelijk kut vind?

P&D zijn normaal enorme bazen maar dit moet hun slechtste nummer ooit zijn, terwijl de intro en kicks gewoon prima zijn.


Vind juist het tegenovergestelde. Zowel kwalitatief, creatief en muzikaal vind ik dit een van hun sterkste platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

erg vet :love:
Die melo maakt het juist nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Bij 20:07 begint hij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:00 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig dit! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk inderdaad, maar die mash-up van Come Wake Up en Innocent daarna dan. Allemachtig wat een kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 00:10 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Wat een bizar vette plaat. Zeker even een kijkje nemen op hardfest.


Vette shit dit op Hardfest inderdaad :love: , ook non stop op repeat staan nu. Tot nu toe TOTY voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heerlijk inderdaad, maar die mash-up van Come Wake Up en Innocent daarna dan. Allemachtig wat een kippenvel.

Zo dan.... wat nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bizar dikke plaat is dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van die onderbrekingen in de climax. Voor de rest echt een supervette plaat! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/prefixdensity/ ... 948285557/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die 2e climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 10:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godverdomme wat ontiegelijk lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo lekker nummer dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
https://www.facebook.com/prefixdensity/videos/10155533948285557/

tieeeeeeves :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super vette track, beste wat ik dit jaar al gehoord heb :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Super vette track, beste wat ik dit jaar al gehoord heb :loving: :loving: :loving:


nou dit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



7:44 :worship:

Die 2de climax op 11 minuten HOLY SHIT :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:40 
 

:drool: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekkere kicks, melodie is wel ok maar de synth vind ik wat slapjes. Over het geheel wel een dikke plaat, stijltje is dik in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soms weten Prefix & Density mij wel te bekoren :). Dit is er absoluut een van. Heel vet gedaan!
Zie deze ook makkelijk opgepakt worden door andere DJ's :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem zo belachelijk fijn. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat!

Kicks zijn niet overdreven, hebben een heerlijke sound, geven veel drive mee en zijn hard.
Super sfeertje in de break, mooie melodie en een paar heerlijke climaxen. Zo ontzettend dansbaar, hard en toch gevoelig.

Ik word hier heel blij van.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks