Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om van te walgen, wat een troep
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:44 
 

Niet serieus nemen dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks... wtf?

Partysquad, ga aub verder met het produceren van je fristi muziek of stop gewoon, maar blijf met je poten van deze scene af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook meteen te zien dat dit van een hardtraxx newbie is, de nieuwe generatie hardstyle luisteraars :sick: :x
Heb overigens niet de moeite gedaan om dit te luisteren -.- Ohja en de Postmen tracks blijf je gvd van af :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harde kern van Hardtraxx houd meer van Hollow haha, ik vind deze gewoon relaxed hoor. Niet bijzonder maar toch leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aan welke ziekte lijd dit nummer dan?

Eerst die amateurs van een Yellow Claw en nu The Partysquad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gaat de goeie kant op met onze ooit zo geliefde muziekstroming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:44 
 

Als dit aanslaat hebben we een probleem :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Als dit aanslaat hebben we een probleem :/


Ze beginnen het al in een hardstyle topic te plaatsen, das al erg genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 00:56 
 
Hardtraxxer

Wat een lelijke kick! Helemaal als die de hoogte in gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een verkrachting voor je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Wat een verkrachting voor je oren.

Dit, en wel van begin tot eind. M'n oren bloeden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 08:15 
 
Hardtraxx Elite

dat ze dit openbaar maken, kicks hebben totaal geen vorm, je hoort de presets in de lead en ook 0,0 variatie in de melodie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:25 
 
Hardtraxx Veteran

Jeeeeezus Christus wat een meuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Je kon er op wachten dat die job-hoppers van de Partysquad mee gaan met iets wat populair is. Grote probleem is dat dit niet om aan te horen is. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Aan welke ziekte lijd dit nummer dan?

Eerst die amateurs van een Yellow Claw en nu The Partysquad :cry:

Amateurs van Yellow Claw?

Misschien als het op hardstyle/tek/jump achtige dingen aankomt, maar in hun genre zijn ze 1 van de beste.
Trouwens helemaal niet z'n vervelende track, ja de kick mocht wat krachtiger.. maarja daarvoor maken hun weer niet deze muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict

Vind Yellow Claw persoonlijk vele malen beter! Ben niet van dat Partysquad gebeuren!
Track doet me niet veel! :corn:

Track zal toch wel afgekraakt worden aangezien hier bijna alleenmaar Raw liefhebbers zitten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Harde kern van Hardtraxx houd meer van Hollow haha, ik vindt deze gewoon relaxed hoor. Niet bijzonder maar toch leuk

hee man ga je ook naar Loudness ?


Dat die kneuzen van een Partysquad gauw wegblijven uit ONZE scene a.u.b. Nummer is geloof ik door een 13-jarige gemaakt met Fruity, zonder enige noemenswaardige ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is dit :lol: happy hardstyle begint wel een genre te worden zo zeg xd weinig variatie op het origineel, filterdun synthje, lachwekkende kicks, nog grappigere pitch...zal hier tijd in hebben gezeten? :lol:

Basshunterzz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Als dit aanslaat hebben we een probleem :/

Ze beginnen het al in een hardstyle topic te plaatsen, das al erg genoeg

Zou ik ook gedaan hebben :whistle: wel met andere doeleinden, maar toch :D

CiRiXxX schreef:
Track zal toch wel afgekraakt worden aangezien hier bijna alleenmaar Raw liefhebbers zitten :whistle:

Nope, hij wordt afgekraakt omdat het een dramatisch geproduceerde track is xd

p-stylez schreef:
JEFSKI schreef:
Aan welke ziekte lijd dit nummer dan?

Eerst die amateurs van een Yellow Claw en nu The Partysquad :cry:

Amateurs van Yellow Claw?

Misschien als het op hardstyle/tek/jump achtige dingen aankomt, maar in hun genre zijn ze 1 van de beste.
Trouwens helemaal niet z'n vervelende track, ja de kick mocht wat krachtiger.. maarja daarvoor maken hun weer niet deze muziek.

Meen je je post nou serieus? Leuk dat ze in het niche genaamd trap 1 van de beste zijn, maar ik heb daarbuiten nog nooit iets van ze gehoord dat uberhaupt luisterbaar was.
En je mening op deze track is ook niet helemaal serieus te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik weet nog wel op Beachrockers toen 'The Dutch Movement' moest. Friese trots my ass xD. Deze lui zijn bagger x 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AAAAUUUUU m'n oren :cry: :cry:

Dit kan twee kanten op: Of het wordt totaal niet geaccepteerd omdat zelfs mensen die niet uit de scene komen kunnen horen dat dit bagger is (met hopelijk als staartje dat hardstyle minder gewild wordt), OF het slaat aan en de melodische kant van de scene zakt nog dieper weg wat betreft gemiddelde kwaliteit.

Ik vrees voor het tweede, want yellow claw enzo wordt ook al geaccepteerd en dat is toch ook niet echt productiewerk van de bovenste plank
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat heb ik zojuist geluisterd, dit is echt meuk van de bovenste plank en daar nog ver boven... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:50 
 
Hardtraxx Addict

FACKING SLECHT! En ik ga niet eens beargumenteren waarom :')
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks