Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

CiRiXxX schreef:
Track zal toch wel afgekraakt worden aangezien hier bijna alleenmaar Raw liefhebbers zitten :whistle:


Alsof Raw liefhebbers geen oren hebben en niet kunnen horen dat dit gewoon amateuristisch is. :whistle:
Kwaliteit wordt ook door zogenaamde 'raw' liefhebbers gewaardeerd. Kijk naar tracks als Headhunterz - Power of Music, Max Enforcer - Lost in Paradise, Wildstylez - Timeless of Code Black - Feels Good. Stuk voor stuk melodieuze tracks die door vrijwel het gehele forum gewaardeerd wordt.

Dit is gewoon gemaakt onder het mom van 'We hebben al een aantal jaar geen track meer op de radio gehad. Even kijken, welke muziekstijl is populair? Hmmm, ja hardstyle. We pakken een kick, flikkeren er veel distortion op en we maken er een 13/12 melodie omheen. Nog even een paar populaire vocalen erbij en we doen een poging om meer publiek te trekken.'
Laat die kansloze gasten van Partysquad lekker bij hun eigen muziekstijl blijven waar ze populair zijn geworden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Track zal toch wel afgekraakt worden aangezien hier bijna alleenmaar Raw liefhebbers zitten :whistle:

Meen je dit nou echt...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woehoe, eindelijk een nummer dat ik mag afzeiken, want ik kan het zelf beter dan dit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 16:30 
 
Donateur

Dit heeft niets te maken met raw luisteraars hier, ik ben euforisch luisteraar met tintje raw. Zelfs als euforisch luisteraar vind ik dit echt zo slecht en amateuristisch. Melodie heeft amper lagen en zijn niet zuiver afgewerkt, de kicks zijn (en dat zeg ik niet gauw) om je voor te schamen. (neemt niet wegt dat partysquad voor het eerst probeer waarschijnlijk). Maar nee, dit is niet de stijl waar hardstyle naar toe moet gaan.

:surrender:

Ik denk dat het tijd wordt om een nieuwe genre te gaan introduceren: Happy Hardstyle. (zoals vroeger ook happy hardcore is ontstaan als commerciele tak van hardcore in die dagen) Dan kunnen we dit soort shit lekker daar in pleuren.

PS: Als dit de hedendaagse standaard gaat worden dan kan ik ook hardstyle gaan maken met me 3% productie technieken in FL studio! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Mag deze naar de 'Eigen Producties Corner'? :cry:
Lijkt me niet nodig om dit deel van het forum met dit soort rommel te vervuilen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:16 
 

Paultheone schreef:
ik vindt deze gewoon relaxed hoor. Niet bijzonder maar toch leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

om kotsmisselijk van te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:19 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Mag deze naar de 'Eigen Producties Corner'? :cry:
Lijkt me niet nodig om dit deel van het forum met dit soort rommel te vervuilen. :P


Kan je niet gewoon een, rommelhoek of koopjeskelder aanmaken voor dit soort platen in plaats van ze in een topic met tracks te plaatsen waar producers nog wel hun best doen! (in tegenstelling tot dit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit doet zoveel pijn :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 18:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Harde kern van Hardtraxx houd meer van Hollow haha, ik vindt deze gewoon relaxed hoor. Niet bijzonder maar toch leuk


Wat kansloos weer zeg >.<
Harde kern van Hardtraxx ? :lol:

Dit is gewoon supermega amateuristisch, niet meer, niet minder...

Ohja en let eens op je spelling "ik vindt"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Paultheone schreef:
Harde kern van Hardtraxx houd meer van Hollow haha, ik vindt deze gewoon relaxed hoor. Niet bijzonder maar toch leuk


Wat kansloos weer zeg >.<
Harde kern van Hardtraxx ? :lol:

Dit is gewoon supermega amateuristisch, niet meer, niet minder...

Ohja en let eens op je spelling "ik vindt"


En harde kern van Hardtraxx houdt :P

Over dit (wat het ook is):
Stefann4 schreef:
Dit doet zoveel pijn :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 09:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet plaatje! Ik hoop dat ze het Qlimax anthem mogen maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Harde kern van Hardtraxx houd meer van Hollow haha, ik vindt deze gewoon relaxed hoor. Niet bijzonder maar toch leuk

NO ONE LIKES US, WE DON'T CARE! :bomb:

Overigens heb ik m nog niet durven te luisteren wegens de naam Partysquad... Eind van de middag toch maar een poging wagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee he... dat Yellow Claw er mee begon was nog wel als "orgineel als afsluiting van hun diverse setjes" te zien, maar dat de Partysquad dit nou ook al gaat overnemen... man man man wat een bagger :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de zeepbel wordt groter en groter, benieuwd wanneer die gaat knappen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 18:52 
 
Hardtraxx Addict

.

Dat is alles wat ik heb te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha wat klinkt dit belachelijk slecht en amateuristisch :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 19:01 
 
Hardtraxxer

Snoeikicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Paultheone schreef:
ik vindt

Daar ga je.

Dit weekend op een wat groter systeem geluisterd. Hij werd er nog slechter door :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harde track haters gaan haten.

peace
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Harde kern van Hardtraxx houd meer van Hollow haha, ik vind deze gewoon relaxed hoor. Niet bijzonder maar toch leuk

Ga eens weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 11:24 
 
Hardtraxxer

hahahah :D oke dit is wel heel slecht. Zo zie je maar dat als je house kan maken je niet direct hardstyle kan maken.

Yellowclaw deed het indd beter. wat een faal plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 12:40 
 
Hardtraxx Addict

Alles Kut, enter.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks