CiRiXxX schreef:
Track zal toch wel afgekraakt worden aangezien hier bijna alleenmaar Raw liefhebbers zitten

Alsof Raw liefhebbers geen oren hebben en niet kunnen horen dat dit gewoon amateuristisch is.
Kwaliteit wordt ook door zogenaamde 'raw' liefhebbers gewaardeerd. Kijk naar tracks als Headhunterz - Power of Music, Max Enforcer - Lost in Paradise, Wildstylez - Timeless of Code Black - Feels Good. Stuk voor stuk melodieuze tracks die door vrijwel het gehele forum gewaardeerd wordt.
Dit is gewoon gemaakt onder het mom van 'We hebben al een aantal jaar geen track meer op de radio gehad. Even kijken, welke muziekstijl is populair? Hmmm, ja hardstyle. We pakken een kick, flikkeren er veel distortion op en we maken er een 13/12 melodie omheen. Nog even een paar populaire vocalen erbij en we doen een poging om meer publiek te trekken.'
Laat die kansloze gasten van Partysquad lekker bij hun eigen muziekstijl blijven waar ze populair zijn geworden...