Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Releasetopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:02 
 

_0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Josh & Wesz: altijd waardeerbaar :worship: Godver wat een heerlijke melodie, typisch hun stijltje. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:25 
 
Hardtraxxer

Klinkt lekker :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

weer een supersupersuper kazige onoriginele intro. met die sounds. Melodie is weer geweldig :worship: dus neem ik de intro maar voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
weer een supersupersuper kazige onoriginele intro. met die sounds. Melodie is weer geweldig :worship: dus neem ik de intro maar voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook weer typisch Josh & Wesz vocals, heerlijk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:44 
 
Artiest

Phuture Noize vs Josh & Wesz - Liberal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 21:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er moest wel iets gaafs komen uit deze combinatie. Ben alleen bang van die schelle J&W kicks te horen, maar die melodie klinkt echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:57 
 

Deze klonk typisch J&W, en natuurlijk typische J&W vocals. Dikke schijf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh & Wesz + Phuture Noize = Bazencombo = Bazentrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 11:19 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Deze klonk typisch J&W, en natuurlijk typische J&W vocals. Dikke schijf!


idd, moest ook gelijk aan J&W denken haha
maar een heerlijke plaat, de climax is erg lekker, intro daarentegen vind ik wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 12:14 
 
Hardtraxxer

vocals vind ik niks maar voor de rest.. :love: J&W en Phuture Noize dat kan eigenlijk ook niet fout gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waaaaaauw.. wat een geweldige track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor een poing, dus ben heel bang dat het kicks zijn a la Acquittal..

Baalde zo van die 3 tracker, alle 3 goede nummers, maar alle 3 verschrikkelijke kicks. En hardstyle = goede kick, anders troep.

Ik houd wacht een HQ af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 15:06 
 
Hardtraxxer

:loving: Vond Dream Planet een tegenvaller, maar deze is weer lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond dit wel een bazentrack.. weet iemand of hier nog een HQ versie van komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



hier is een redelijke versie van 't nummer trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier had zo'n dikke anti bij gekunt he! maar wel een vette plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik krijg zojuist via Twitter de bevestiging van Phuture Noize dat dit nummer op hun nieuwe album komt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Ik krijg zojuist via Twitter de bevestiging van Phuture Noize dat dit nummer op hun nieuwe album komt. :)

Is dat waarom we de laatste maanden (jaar eigenlijk?) zo weinig van ze horen? Ze zijn bezig met een album? Mooi zo! Kan niet wachten. Tracks als dit zijn namelijk supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hap hap. :')
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks