Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 09:34 
 
Hardtraxxer

Goeie kwaliteit :drool: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 17:26 
 

Cruelty schreef:
Meph0 schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Ik krijg zojuist via Twitter de bevestiging van Phuture Noize dat dit nummer op hun nieuwe album komt. :)

Is dat waarom we de laatste maanden (jaar eigenlijk?) zo weinig van ze horen? Ze zijn bezig met een album? Mooi zo! Kan niet wachten. Tracks als dit zijn namelijk supervet.

Afbeelding


:lol:

Over de track: intro mwah, melodie jaaaaa, kicks eeeehhh
Maar die kicks erger ik me niet echt aan, heel fijne mainstream plaat (en dat zeg ik niet vaak)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sjezus wat een lekkere melodie, wat een heerlijke sfeer zit er in dit nummer :loving: Zo jammer van die schelle J&W kicks. Als hier toch eens andere kicks onder zouden zitten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Echt hartstikke verliefd op deze plaat :worship: wat een melodie en lead!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:04 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Echt hartstikke verliefd op deze plaat :worship: wat een melodie en lead!


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

peejay56 schreef:
The Venator schreef:
Echt hartstikke verliefd op deze plaat :worship: wat een melodie en lead!


dit


dat, maar zo jammer van die kicks :( Voor de rest is dit echt een meesterwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:23 
 

Als hier toch iets stevigere kicks onder hadden gezeten he! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt vet dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro doet me sterk denken aan Zatox, wat in dit geval positief is! Erg vet nummer van de heren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:33 
 

klinkt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:57 
 
Hardtraxxer

Echt een lekker nrtje, can't stop listening it. :bomb: Kan niet wachten op hun Album!! iemand enig idee wanneer hij ongeveer komt???? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extreem jammer van die vocals (stem is irritant en wat hij zegt zo niet irritanter), want de rest is heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de vocals wel goed, geen vervelend kattenjank gezang, ook niet stoer meeschreeuwerig, gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:20 
 
Hardtraxx Newbie

Voor mijn gevoel beetje ongewaardeerde track, wat is deze vet zeg! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat Josh & Wesz stellen eigenlijk nooit teleur :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:04 
 
Hardtraxxer



Hoorde hem net hier. Zo jeuzes wat een melodie en die toch harde pitchkicks er doorheen, emotioneel bijna :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette plaat! Geniaal hoe de kick er steeds in komt door de eerste over te slaan en dan 2 snel achter elkaar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:04 
 
Hardtraxxer

Geil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Sjezus wat een lekkere melodie, wat een heerlijke sfeer zit er in dit nummer :loving: Zo jammer van die schelle J&W kicks. Als hier toch eens andere kicks onder zouden zitten :(

Echt exact dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 02:33 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat :thumbsup: .
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks