Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Phuture Noize

Track(s): United States Of Amnesia (Forget This Edit)

Sample/video:


Bron: ^

hardstyle-releases/phuture-noize-black-mirror-society-deluxe-edition-q218-t67331.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pls laat er nog een climax erbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gok op Sub Zero Project, mocht dit een remix zijn en niet een edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 15:53 
 
Hardtraxxer

Hier ook even de youtube versie (exact t zelfde filmpje gezien het ook mijn facebook upload is)



Denk zelf dat het een 'Deluxe Remix' is voor het album, dus zelf gemaakt door PN. (Netzoals Human Machinery (aftershock remix))

Klinkt vet, maar ik mis echt een climax met deze melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'k Vind d'r niet veel aan eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 00:07 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 07:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ellende brengt hij dan in z'n sets deze zomer... :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reeukien schreef:
Wat een ellende brengt hij dan in z'n sets deze zomer... :( :(


Ik snap hem wel hoor. Gewoon een plaat om even af te wisselen tussen je set door zodat het niet te eentonig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Reeukien schreef:
Wat een ellende brengt hij dan in z'n sets deze zomer... :( :(


Ik snap hem wel hoor. Gewoon een plaat om even af te wisselen tussen je set door zodat het niet te eentonig wordt.


Snap dat juist niet zo, het origineel draait hij amper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad, als hij wat meer variatie in z'n sets wil kan hij misschien eens beginnen door niet keer op keer dezelfde platen te draaien. Steeds dezelfde set draaien en af en toe een 'oudere' plaat vervangen door een nieuw nummer of nieuwe edit is wat mij betreft geen oplossing als je de boel niet eentonig wil laten worden.

Maar goed, deze discussie is al vaker gevoerd en veel artiesten zijn er tegenwoordig helaas van overtuigd dat je altijd maar hetzelfde lijstje ten gehore moet brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2019 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Inderdaad, als hij wat meer variatie in z'n sets wil kan hij misschien eens beginnen door niet keer op keer dezelfde platen te draaien. Steeds dezelfde set draaien en af en toe een 'oudere' plaat vervangen door een nieuw nummer of nieuwe edit is wat mij betreft geen oplossing als je de boel niet eentonig wil laten worden.

Maar goed, deze discussie is al vaker gevoerd en veel artiesten zijn er tegenwoordig helaas van overtuigd dat je altijd maar hetzelfde lijstje ten gehore moet brengen.


Je moet niet vergeten dat de originele plaat het echt kneiter slecht doet live, de twee keer dat ik het live zag was het gewoon te rustig, terwijl het volgende hitje dan weer iedereen aan het bewegen krijgt. Hij kan dit soort tracks niet alleen voor ons draaien. Wellicht op speciale avonden zoals zijn album party. Het is voor ons gewoon een luxe probleem, ik zou ook dolgraag minder gedraaide PN tracks willen horen maarja als je in de minderheid bent moet je het maar accepteren dat het niet anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 08:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik doelde meer op die psytrance bende van SZP. Ik vind dat totaal niet bij PN passen, vind het ook jammer dat hun veel op trekken. Maar dat is mijn menig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reeukien schreef:
Ik doelde meer op die psytrance bende van SZP. Ik vind dat totaal niet bij PN passen, vind het ook jammer dat hun veel op trekken. Maar dat is mijn menig...


Wat xd ? Je maakt je druk om wie met wie om gaat? wow

OT: Edit maken van een plaat die je toch al niet draait, oke kan maar had dat dan met Fire gedaan bijvoorbeeld
Benieuwd hoe dit live klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dOeLdE MeEr oP DiE PsYtRaNcE BeNdE VaN SzP
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Reeukien schreef:
psytrance bende van SZP.


Ben ik wel benieuwd welke plaat van hun in het laatste jaar onder Psytrance valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rustaaaaaaaag.

Niet de tracks die ze samen hebben gemaakt. Kan wel merken aan de sets dat PN geïnspireerd wordt door SZP. Beide sets op Intents veel psytrance stukjes er in. Vrijdag draaide ze samen kan ik niet omheen, maar de set op zaterdag ziekelijke tegenvaller door z'n "variatie" in z'n sets :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2019 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Rustaaaaaaaag.


Ja, BB reageerde ook wel bijzonder agressief he. Pohhh zeg.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks