Ik vind z'n hardere/ruwere tracks juist enorm vet. Human Machinery en The Grind van het vorige album vind ik echt heel tof. Dit spreekt me ook weer aan, zou tof zijn om wat meer hardere tracks van zijn kant te horen. Zijn stijl in het algemeen is erg onderscheidend maar dat vind ik vooral bij zijn hardere tracks.
Ik ben niet zo een PN fanboy als de meeste hier, maar ik vind dit wel ongelooflijk vet! Ik hou wel van dit stijltje. De laatste platen die hij gemaakt heeft, spreken me echt wel aan. Misschien dat z'n nieuwe album nu toch een keer wat voor mij wordt .
Jonas wrote:Ik ben niet zo een PN fanboy als de meeste hier, maar ik vind dit wel ongelooflijk vet! Ik hou wel van dit stijltje. De laatste platen die hij gemaakt heeft, spreken me echt wel aan. Misschien dat z'n nieuwe album nu toch een keer wat voor mij wordt .
Jonas wrote:Ik ben niet zo een PN fanboy als de meeste hier, maar ik vind dit wel ongelooflijk vet! Ik hou wel van dit stijltje. De laatste platen die hij gemaakt heeft, spreken me echt wel aan. Misschien dat z'n nieuwe album nu toch een keer wat voor mij wordt .