Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Phuture Noize

Track(s): Existence through Sound

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:05 
 
Hardtraxxer

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:10 
 

klinkt goed, ik ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 10:29 
 
Hardtraxx Addict

hmmmm sounds interesting ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De productiemachines, benieuwd hoe deze live klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kleine stukje klinkt al leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dit klinkt wel heel erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Ik moet eerlijk zeggen dat ik pn altijd links heb laten liggen, op firepower na dan, omdat ik het niets vond. Maar laatste tijd ineens erg van pn geworden, voornamelijk de sfeer die deze heren neer weten te zetting in hun platen: terrordome, hope, everywhere, don't give up en dan nu deze :worship: . Het was denk ik gewoon hun stijl die me onwennig was, maar wat een heerlijke platen maken zij toch ^^ .

OT: tweede climax klinkt erg vet, ben benieuwd naar de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik pn altijd links heb laten liggen, op firepower na dan, omdat ik het niets vond. Maar laatste tijd ineens erg van pn geworden, voornamelijk de sfeer die deze heren neer weten te zetting in hun platen: terrordome, hope, everywhere, don't give up en dan nu deze :worship: . Het was denk ik gewoon hun stijl die me onwennig was, maar wat een heerlijke platen maken zij toch ^^ .


Bij mij net van hetzelfde, ik ben echt van hun stijltje gaan houden. Vind ze zwaar onderschat door de meeste mensen momenteel :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



1:08:10

In de tracklist staat Phuture Noize - The Throne (Old edit), er wordt dus nog aan gewerkt, maar dit is echt al belachelijk vet :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 16:47 
 
Artiest

Paultheone schreef:


1:08:10

In de tracklist staat Phuture Noize - The Throne (Old edit), er wordt dus nog aan gewerkt, maar dit is echt al belachelijk vet :worship: :worship: :worship:


Komen andere vocals in omdat deze ondertussen al meer gebruikt zijn dan de gemiddelde spreekwoordelijke Amsterdamse prostituee.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:04 
 

wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
wow
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 10:32 
 

Zow dan :oh: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een anti waar je U tegen zegt. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke track zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 20:34 
 
Hardtraxx Addict

Mijn grote god zeg! :worship: :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 22:57 
 

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phuture Noize Jazeker, deze plaat heet nu Existence through Sound ;) Ik heb de vocals aangepast!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 14 min.

https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan deze echt blijven luisteren, zeker kanshebber voor TOTY bij mij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit :oh: Wat een ongelofelijk dikke track is dit dan :oh:

Wat een vette sounds in die anti, wat een vette break, wat een vette tweede climax... dit is echt een van de beste tracks die ik van Phuture Noize gehoord heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Favo track van dit moment voor mij.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks