Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die 2e climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een nummer, heel sterke break en heerlijke melodie pakt me meteen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Paultheone schreef:


1:08:10

In de tracklist staat Phuture Noize - The Throne (Old edit), er wordt dus nog aan gewerkt, maar dit is echt al belachelijk vet :worship: :worship: :worship:


Komen andere vocals in omdat deze ondertussen al meer gebruikt zijn dan de gemiddelde spreekwoordelijke Amsterdamse prostituee.. :whistle:


Kunnen jullie (kan je?) dan wel bij een nieuwe track andere House of Cards vocals gebruiken? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

man man man... Echt enorm goed dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom zijn de vocals aangepast?
Ik mag niet hopen voor die dikke rawcore meuk van Typhoon? (Hunt or be hunted) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Waarom zijn de vocals aangepast?
Ik mag niet hopen voor die dikke rawcore meuk van Typhoon? (Hunt or be hunted) ?

Artifact & Dark Pact - Hunters
Sub Zero Project - Let's Fight
Typhoon - Hunt Or Be Hunted

Al 3 vrij recente platen met dezelfde vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldige sound heeft deze PN toch, geweldige plaat weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:

Komen andere vocals in omdat deze ondertussen al meer gebruikt zijn dan de gemiddelde spreekwoordelijke Amsterdamse prostituee.. :whistle:


Stond 1 pagina terug van dhr P. Noize hemzelf :P dus daar is je antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



29:23 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel deze nog niet helemaal. Misschien dat deze me overtuigt wanneer ik hem live hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik voel deze nog niet helemaal. Misschien dat deze me overtuigt wanneer ik hem live hoor.


vind hem op het eerste gehoor best tegenvallen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:32 
 
Hardtraxxer

Hele vette track! Phuture Noize altijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 09:39 
 
Hardtraxxer

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/phuture-noize-existence-through-sound-ep-t52483.html#p1535403
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks