Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Phuture Noize

Track(s): Compressed Thoughts

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:53 
 
Hardtraxxer

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden... Denk dat het wel een gruwelijk nummer is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Die drive :worship:



klinkt weer heerlijk, dit album gaat echt super worden!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

B-Front draaide hem volgens mij op the Qontinent. Man man man wat klonk die ziek live, vraag me al een paar dagen af welk nummer dat was, eindelijk gevonden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DissOrder schreef:
B-Front draaide hem volgens mij op the Qontinent.

Klopt! Fucking geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/75176603/file.html[/zippy]


@ 21:18

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeah! Wat lekker zeg ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 02:50 
 

robinD schreef:
Yeah! Wat lekker zeg ! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze blijven bazige nummers uitpoepen de laatste tijd. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, drive als een motherfucker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

haha ze blijven maar doorgaan :clap: kom maar op met dat album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vetjes!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker die pitch kicks er in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 22:07 
 
Artiest

ThaBomba. schreef:
Lekker die pitch kicks er in :love:


Deze lijst ik in. :cool:

Thanks iedereen ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

PhutureNoize schreef:
ThaBomba. schreef:
Lekker die pitch kicks er in :love:

Deze lijst ik in. :cool:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Vind het wel een dikke plaat, maar de pitchkicks hadden wat minder hoog gemogen naar mijn zin. Halen voor mij de drive er gedeeltelijk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:13 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke drive, lekker chaotisch.
Fijn nummertje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het eerste gehoor vind ik dit iets te rommelig klinken, t gaat mij allemaal net iets te snel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
:lol:

Vind het wel een dikke plaat, maar de pitchkicks hadden wat minder hoog gemogen naar mijn zin. Halen voor mij de drive er gedeeltelijk uit.


Gaat wel lekker live. Hardtraxx en het gehuil over pitches altijd, zucht. Zorgt imo juist voor veel drive hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net in de B-Front set van Decbiel gehoord, klonk daar erg tof :). Die vage elementen van drum & bass (toch?) mag ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 00:36 
 

ThaBomba. schreef:
patrickjeb schreef:
:lol:

Vind het wel een dikke plaat, maar de pitchkicks hadden wat minder hoog gemogen naar mijn zin. Halen voor mij de drive er gedeeltelijk uit.


Gaat wel lekker live. Hardtraxx en het gehuil over pitches altijd, zucht. Zorgt imo juist voor veel drive hier.


Pitch zit er juist in voor de drive idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoorde deze net in de live set B-Front @ Loudness (DB13). Drive is er wel. Alleen die pitchkicks hadden van mij niet gehoeven. Eerst zijn ze goed en daarna vliegen ze alle kanten op. Live zou ik dan niet weten wat ik er mee aan moet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Uh, meer dan de helft van het volk daar staat toch stil, dus wat maakt het uit..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks