Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer :drool:

Dit. Echt dikke shit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

wake up, time to die! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die pitch kicks ook heel jammer hier. Het feit dat ze er in zitten is opzich 't probleem niet, het feit dat ze alle kanten op stuiteren is hier 't probleem. Had Omegatypez kunnen wezen, heel erg jammer in vergelijking met de mid, want die is echt super dik (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Verdomme JA :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vind die pitch kicks ook heel jammer hier. Het feit dat ze er in zitten is opzich 't probleem niet, het feit dat ze alle kanten op stuiteren is hier 't probleem. Had Omegatypez kunnen wezen, heel erg jammer in vergelijking met de mid, want die is echt super dik (L)

Wilde er net een stukje over gaan typen, maar jij hebt het al voor me gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh, wat een track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, wat vet! :drool: :drool:
Stoor me ook totaal niet aan die pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Rawbin schreef:
Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer :drool:

Dit. Echt dikke shit :D

Eens met de heren. Ben alleen wel bang dat de pitch live veel kracht uit de kick gaat halen, maar thuis is hij super vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Elexz schreef:
Rawbin schreef:
Als je hier geen energie van krijgt weet ik het ook niet meer. Wat een drive weer :drool:

Dit. Echt dikke shit :D

Eens met de heren. Ben alleen wel bang dat de pitch live veel kracht uit de kick gaat halen, maar thuis is hij super vet! :D

Dat was ook een minpunt waar ik later pas achter kwam inderdaad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Die drive :worship:


wat is dit weer een fijne plaat zeg, net zoals bijna alles van phuture noise laatste tijd :thumbsup:
dat album gaat zo baas worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:23 
 
Hardtraxxer



Betere versie voor jullie :innocent:
Wel een ziek gave track
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik blijf er bij. Wát een drive :drool: Maar die pitch..... >.< :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus hoor m net in Blackburn @ The Dark menace :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw wat vet zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 11:35 
 
Hardtraxxer

dat album word gewoon 1 bak dikke drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:33 
 
Hardtraxxer

Vet nummer!
Alleen een van de weinige tracks waar ik me wél stoor aan de pitchkicks. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind die pitch kicks juist goed bij dit nummer passen zo wil ik het vaker horen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gek genoeg pakt me dit na firepower weer niet. Totaal niet. Ga het wel een kans geven op loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 22:48 
 
Hardtraxxer

Die pitchkicks doen het redelijk goed in mijn oren. Man man man wat een track. Al was dit nou het Qlimax anthem, hadden we meteen een duister sfeertje ipv Ran-D soundbank. Maar dat is voor een ander topic :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks