B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Hij is heerlijk bezig de laatste tijd. Dit album zal misschien zijn laatste zetje in zijn rug zijn om echt echt door te breken (voor zover hij dat nog niet is, al kennen vrienden die maar soms naar hardstyle luisteren maar wel naar festivals gaan hem niet).
De (nieuwe) platen die tot nu toe gedraaid zijn door hem, geven zijn sets ook een breder geheel i.c.m. zijn vorige album(s).
Knapste vindt ik zelf nog dat hij relatief veel uitbrengt en het blijft boeien (en het wordt alsmaar beter).
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Goldenstyle wrote:
Indy wrote:Het ging ook niet om creativiteit zoals je kan zien, maar over beste producer en kwaliteit. Imo steekt Noisecontrollers met kop en schouders boven de rest uit op dat gebied. :)
Van wat ik nu gehoord heb is dit toch echt wel Phuture Noize, ik snap het wel omdat Noisecontrollers al tijd lang mee gaat en al langere tijd goed produceert. Vind Phuture Noize momenteel wel in alle stukken beter produceren.
Tuurlijk is PN een enorm talent, steengoede producties maar natuurlijk niet te vergelijken met noisecontrollers.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Qua productieniveau kan Phuture Noize nog lang niet tippen aan Noisecontrollers hoor xd . Sommige dingen in bepaalde nummers zijn nog steeds niet helemaal goed afgewerkt.

Creativiteit is wellicht een ander verhaal.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
TSFH wrote:Qua productieniveau kan Phuture Noize nog lang niet tippen aan Noisecontrollers hoor xd . Sommige dingen in bepaalde nummers zijn nog steeds niet helemaal goed afgewerkt.

Creativiteit is wellicht een ander verhaal.
Maar wanneer is iets niet goed afgewerkt ipv een keuze van de producer?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dan is het nog steeds niet goed afgewerkt maar een keuze van de producer.
Daarnaast klinken sommige PN platen nog wat leeg en zijn de kicks ook niet heel vol (imo).
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Broken Balance wrote: Daarnaast klinken sommige PN platen nog wat leeg en zijn de kicks ook niet heel vol (imo).
Dit heb ik bij de meeste PN tracks idd.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ik vind het soms juist echt goed klinken als het wat leger klinkt. Of is dit nu een rare zin wat ik zeg? :whistle:
Doordat er soms wat leegte in de tracks zit, vind ik persoonlijk de melodie soms beter tot zijn recht komen. Ik vraag me ook af wanneer iets beter geproduceerd is. Denk dat het vaak ook een keuze van een DJ is? :yes:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Kwaliteit en afwerken blijf ik maar vage termen vinden voor muziek. Wat is er nou niet goed afgewerkt in zijn nummers? Concreet voorbeeld? Tot op zekere hoogte snap ik wel wat men met die termen bedoelt, maar ik hoor dat bij PN echt niet als iets dat niet helemaal goed is.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
makrooy wrote:Kwaliteit en afwerken blijf ik maar vage termen vinden voor muziek. Wat is er nou niet goed afgewerkt in zijn nummers? Concreet voorbeeld? Tot op zekere hoogte snap ik wel wat men met die termen bedoelt, maar ik hoor dat bij PN echt niet als iets dat niet helemaal goed is.
Of het goed of slecht is staat er ook buiten. Maar het kan een rede zijn waarom iemand het niet zo geweldig vindt als de ander.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
TOTY 2.0 :worship:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Wat een pareltje :love: :love: :love: :love: :love:

Melodie blijft inderdaad vies hangen :woot: :drool: :thumbup:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Zo blij toen hij deze draaide dit weekend... wat een plaat, echt niet normaal :loving:
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Toen ik vorige week die 2e climax hoorde kon je me echt opvegen hoor. Weer zo'n bizar vette twist met lange halen.
Waar houdt dit in godsnaam op?! :loving:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Poh wat goed weer :loving:
Baal verdomme nog steeds dat ik zijn set heb gemist op supersized, kreeg niemand mee want veel te vroeg :sick:
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
R_vd wrote:Poh wat goed weer :loving:
Baal verdomme nog steeds dat ik zijn set heb gemist op supersized, kreeg niemand mee want veel te vroeg :sick:
Dit nummer ontbrak dan wel helaas bij zijn setje op supersized.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
De topic titel geeft mij nog steeds OCD-gerelateerde zweetuitbraken :cry:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
Berenfiets wrote:
Deze draaide hij toch als laatste plaat? Of zit ik verkeerd.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 hours ago
Nee, zijn laatste was Shallow Waters.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
Jordy wrote:Nee, zijn laatste was Shallow Waters.
Ah :beer:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Berenfiets wrote:
TropicalDanny wrote:Toen ik vorige week die 2e climax hoorde kon je me echt opvegen hoor. Weer zo'n bizar vette twist met lange halen.
Waar houdt dit in godsnaam op?! :loving:
Ik ging er even blind vanuit dat dit op Supersized zou zijn
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Pedaalemre wrote:De topic titel geeft mij nog steeds OCD-gerelateerde zweetuitbraken :cry:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Heerlijke track weer. Ik had wel graag dat het riedeltje die op de achtergrond zit in de break terug zou komen in de climax of dergelijke. Melodie is erg fijn, ik hoop dat er nog een tweede climax is met het riedeltje uit de break
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
Misschien wel zijn beste track tot nu toe, blijft mij verbazen deze man :worship:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Voor dit soort titels zou er een functie moeten komen dat de ‘hardtraxx veterans’ Topic titels kunnen aanpassen ^^
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
RoyAPO wrote:Voor dit soort titels zou er een functie moeten komen dat de ‘hardtraxx veterans’ Topic titels kunnen aanpassen ^^
:worship: