Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 13:00 
 
Hardtraxxer

Hij is heerlijk bezig de laatste tijd. Dit album zal misschien zijn laatste zetje in zijn rug zijn om echt echt door te breken (voor zover hij dat nog niet is, al kennen vrienden die maar soms naar hardstyle luisteren maar wel naar festivals gaan hem niet).
De (nieuwe) platen die tot nu toe gedraaid zijn door hem, geven zijn sets ook een breder geheel i.c.m. zijn vorige album(s).
Knapste vindt ik zelf nog dat hij relatief veel uitbrengt en het blijft boeien (en het wordt alsmaar beter).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Indy schreef:
Het ging ook niet om creativiteit zoals je kan zien, maar over beste producer en kwaliteit. Imo steekt Noisecontrollers met kop en schouders boven de rest uit op dat gebied. :)


Van wat ik nu gehoord heb is dit toch echt wel Phuture Noize, ik snap het wel omdat Noisecontrollers al tijd lang mee gaat en al langere tijd goed produceert. Vind Phuture Noize momenteel wel in alle stukken beter produceren.


Tuurlijk is PN een enorm talent, steengoede producties maar natuurlijk niet te vergelijken met noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua productieniveau kan Phuture Noize nog lang niet tippen aan Noisecontrollers hoor xd . Sommige dingen in bepaalde nummers zijn nog steeds niet helemaal goed afgewerkt.

Creativiteit is wellicht een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 22:44 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Qua productieniveau kan Phuture Noize nog lang niet tippen aan Noisecontrollers hoor xd . Sommige dingen in bepaalde nummers zijn nog steeds niet helemaal goed afgewerkt.

Creativiteit is wellicht een ander verhaal.


Maar wanneer is iets niet goed afgewerkt ipv een keuze van de producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 23:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan is het nog steeds niet goed afgewerkt maar een keuze van de producer.
Daarnaast klinken sommige PN platen nog wat leeg en zijn de kicks ook niet heel vol (imo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 23:41 
 
Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Daarnaast klinken sommige PN platen nog wat leeg en zijn de kicks ook niet heel vol (imo).

Dit heb ik bij de meeste PN tracks idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het soms juist echt goed klinken als het wat leger klinkt. Of is dit nu een rare zin wat ik zeg? :whistle:
Doordat er soms wat leegte in de tracks zit, vind ik persoonlijk de melodie soms beter tot zijn recht komen. Ik vraag me ook af wanneer iets beter geproduceerd is. Denk dat het vaak ook een keuze van een DJ is? :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaliteit en afwerken blijf ik maar vage termen vinden voor muziek. Wat is er nou niet goed afgewerkt in zijn nummers? Concreet voorbeeld? Tot op zekere hoogte snap ik wel wat men met die termen bedoelt, maar ik hoor dat bij PN echt niet als iets dat niet helemaal goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Kwaliteit en afwerken blijf ik maar vage termen vinden voor muziek. Wat is er nou niet goed afgewerkt in zijn nummers? Concreet voorbeeld? Tot op zekere hoogte snap ik wel wat men met die termen bedoelt, maar ik hoor dat bij PN echt niet als iets dat niet helemaal goed is.


Of het goed of slecht is staat er ook buiten. Maar het kan een rede zijn waarom iemand het niet zo geweldig vindt als de ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TOTY 2.0 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een pareltje :love: :love: :love: :love: :love:

Melodie blijft inderdaad vies hangen :woot: :drool: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo blij toen hij deze draaide dit weekend... wat een plaat, echt niet normaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik vorige week die 2e climax hoorde kon je me echt opvegen hoor. Weer zo'n bizar vette twist met lange halen.
Waar houdt dit in godsnaam op?! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poh wat goed weer :loving:
Baal verdomme nog steeds dat ik zijn set heb gemist op supersized, kreeg niemand mee want veel te vroeg :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
Poh wat goed weer :loving:
Baal verdomme nog steeds dat ik zijn set heb gemist op supersized, kreeg niemand mee want veel te vroeg :sick:


Dit nummer ontbrak dan wel helaas bij zijn setje op supersized.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

De topic titel geeft mij nog steeds OCD-gerelateerde zweetuitbraken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
R_vd schreef:
Poh wat goed weer :loving:
Baal verdomme nog steeds dat ik zijn set heb gemist op supersized, kreeg niemand mee want veel te vroeg :sick:


Dit nummer ontbrak dan wel helaas bij zijn setje op supersized.


Deze draaide hij toch als laatste plaat? Of zit ik verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, zijn laatste was Shallow Waters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Nee, zijn laatste was Shallow Waters.


Ah :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
R_vd schreef:
Poh wat goed weer :loving:
Baal verdomme nog steeds dat ik zijn set heb gemist op supersized, kreeg niemand mee want veel te vroeg :sick:


Dit nummer ontbrak dan wel helaas bij zijn setje op supersized.


TropicalDanny schreef:
Toen ik vorige week die 2e climax hoorde kon je me echt opvegen hoor. Weer zo'n bizar vette twist met lange halen.
Waar houdt dit in godsnaam op?! :loving:


Ik ging er even blind vanuit dat dit op Supersized zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
De topic titel geeft mij nog steeds OCD-gerelateerde zweetuitbraken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track weer. Ik had wel graag dat het riedeltje die op de achtergrond zit in de break terug zou komen in de climax of dergelijke. Melodie is erg fijn, ik hoop dat er nog een tweede climax is met het riedeltje uit de break
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien wel zijn beste track tot nu toe, blijft mij verbazen deze man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor dit soort titels zou er een functie moeten komen dat de ‘hardtraxx veterans’ Topic titels kunnen aanpassen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Voor dit soort titels zou er een functie moeten komen dat de ‘hardtraxx veterans’ Topic titels kunnen aanpassen ^^


:worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks