G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
Helicaze wrote:Niet te houden deze man! :drool:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vind deze op hetzelfde niveau zitten als Black Mirror Society en Drift Away zoals ik het nu hoor. Misschien nog wel beter zelfs! (Die melodie :love: ) Gelijk weer enthousiast geworden voor z'n album! Was toch minder geworden na de matige platen als het qapital anthem, distortion en fatality remix (ookal staat deze op het bfreqz album)
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 8 days ago
De midintro vind ik een beetje saai (zoals wel vaker bij Phuture Noize platen), maar dat wordt echt helemaal goed gemaakt door de break en climax (zoals wel vaker bij Phuture Noize platen).

Wat een ontzettend gave melodie zeg!! :loving:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
Pooh niet normaal! :surrender:
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
deze man :surrender: plaat na plaat weet ie precies de juiste snaar te raken bij mij :worship:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Wat een dik album gaat dit worden zeg! Ook dit weer, geweldig! :worship: :loving:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Dit is toch niet normaal zeg :loving:
Alles klopt gewoon aan deze. Zou haast zeggen beter dan black mirror society :oh:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
RoyAPO wrote:Ja gewoon vet weer! Niet zo omver geblazen als de andere tracks maar dit blijft ook goud natuurlijk! Er staat een mooie toekomst voor deze man te wachten
Oke wel omver geblazen. Deze is zelfs nog beter dan Black Mirror Society :loving: :worship:. Snap niks meer van die man
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Deze plaat heet Global Citizens heb ik vernomen.
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 15 minutes ago
Vind The Temple tot nu toe nog steeds zijn beste plaat, maar het zou zomaar kunnen dat deze er overheen gaat. Wat klinkt dit goed zeg.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
(L) (L)
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ook weer vet :woot:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Gister live gehoord, ik wist niet wat ik meemaakte :loving:
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
:cry: :love: :love: :love:
Meer heb ik hier niet over te zeggen :$
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Beste producer in de scene op het moment, wat een kwaliteit.
Hardtraxxer
91 posts member since 2017
last seen Aug 2024
genieten geblazen
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Mr Lellebel wrote:Beste producer in de scene op het moment, wat een kwaliteit.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Voor mij stond B-Front altijd op nummer 1, maar denk dat Phuture Noize deze plek gaat overnemen na het nieuwe album. Wat een kwaliteit komt er toch uit zijn studio rollen. De sfeer die Phuture Noize in tracks verwerkt is echt van een ontzettend hoog niveau. De kicks klinken zuiver en de vocals in dit nummer is echt genieten. Wat een baas! (L)
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Noisecontrollers :whistle:

Nee maar zonder gekkigheid; wat een dikke plaat zeg! Wellicht beter dan Black Mirror Society. :worship:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Noisecontrollers muzikale creativiteit is op dit moment niet te vergelijken met die van Phuture Noize. Op dat vlak blinkt PN op dit moment echt uit vergeleken met de rest van de scene. En ik zelf vind dat aspect belangrijker dan die verschillen in productiekwaliteiten die ik toch niet kan horen xd
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Het ging ook niet om creativiteit zoals je kan zien, maar over beste producer en kwaliteit. Imo steekt Noisecontrollers met kop en schouders boven de rest uit op dat gebied. :)
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 45 minutes ago
Indy wrote:Het ging ook niet om creativiteit zoals je kan zien, maar over beste producer en kwaliteit. Imo steekt Noisecontrollers met kop en schouders boven de rest uit op dat gebied. :)
Van wat ik nu gehoord heb is dit toch echt wel Phuture Noize, ik snap het wel omdat Noisecontrollers al tijd lang mee gaat en al langere tijd goed produceert. Vind Phuture Noize momenteel wel in alle stukken beter produceren.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Goldenstyle wrote:
Indy wrote:Het ging ook niet om creativiteit zoals je kan zien, maar over beste producer en kwaliteit. Imo steekt Noisecontrollers met kop en schouders boven de rest uit op dat gebied. :)
Van wat ik nu gehoord heb is dit toch echt wel Phuture Noize, ik snap het wel omdat Noisecontrollers al tijd lang mee gaat en al langere tijd goed produceert. Vind Phuture Noize momenteel wel in alle stukken beter produceren.
Naast dit inderdaad heeft Noisecontrollers al bewezen in meerdere genres goed te produceren :yes:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Het valt niet te ontkennen dat Noisecontrollers een fantastische producer is, misschien wel de beste. Maar op dit moment laat PN toch meer zien met zijn steengoede producties, in zijn eigen stijltje. Qua productieniveau ligt het niet ver meer uit elkaar.