Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Phuture Noize

Track(s): Behold The Future

Sample/video:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:57 
 
Hardtraxx Elite

DAT INTRO (L) Ik vind de climax nog wel een beetje rommelig. De vraag is alleen hoe je dat wat vloeiender maakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

04:16 :loving:
Meesterwerk dit! Lang geleden dat ik een track nog eens blijf repeaten! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:17 
 
Hardtraxx Addict

Dik en heeft ook wel iets "expertimenteels"!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:25 
 
Hardtraxx Elite

Intro is Baas!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die intro/outro heeft echt een enorme drive ^^ De climax is wat meer standaard, maar opzich wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:51 
 
Hardtraxxer

Deze mannen hebben mij tot nu toe nog niet teleurgesteld :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere track weer. Goed bezig, die lui. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Track doet me nog niet veel, misschien is wat meerdere keren beluisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intro/outro :worship:
climax iets minder maar ook zeker niet slecht, weer heerlijke plaat dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
intro/outro :worship:
climax iets minder maar ook zeker niet slecht, weer heerlijke plaat dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Track doet me nog niet veel, misschien is wat meerdere keren beluisteren :thumbup:


Ben toch wel overtuigd nu, wat een track :woot:
Zeer sterke mid-intro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phuture Noize hebben imo zo'n vette sound, en stellen mij nooit teleur. En het zelfde geldt ook weer voor deze plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

dikk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:23 
 
Hardtraxxer

Deze vind ik wat minder, maar hun sound bevalt me normaal wel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:16 
 
Hardtraxx Newbie

In het begin niet echt dit plaatje gewelidg gevonden ofzo.. maar nu ik hem tijdens sets/feesten meerdere malen voorbij hoor komen, wordt deze echt dik:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:40 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere en apparte screech :thumbsup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sounds die langzaam opkomen in de mid, en er dan zo lekker opklappen! Ik vind het briljant! Heerlijke plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat! De sound van Phuture Noize begint me steeds meer te bevallen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 22:56 
 
Hardtraxx Newbie

Dik plaatje! Alleen de vraag is; hoe lang dit nog gaat duren wanneer eindelijk eens die releasedatum duidelijk word...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lucien1993az schreef:
Dik plaatje! Alleen de vraag is; hoe lang dit nog gaat duren wanneer eindelijk eens die releasedatum duidelijk word...

Afwachten, plaat is misschien net 2 maand oud, dus komt vast wel goed ;)
Ook is net hun laatste release uitgekomen, dus ik schat 2/3 maand wachten, helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track, met eindelijk eens fatsoenlijke kicks. Alleen die lijken van B-Front te komen of zo, zoals wel meer sounds in deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vreselijk vette plaat! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Lekkere track, met eindelijk eens fatsoenlijke kicks. Alleen die lijken van B-Front te komen of zo, zoals wel meer sounds in deze track.


Lijken van B-Front te komen? Met andere woorden Phuture Noize maken hun sounds niet zelf? Denk dat deze heren al lang en breed hebben bewezen wat ze kunnen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks