Leuke plaat, vind 't alleen jammer dat er steeds weer een rust punt komt na de opbouw. Steeds die afkapping als je denkt ''nu komt het'', en dan komt t niet. Dat maakt de track ipv heel erg energiek heel erg traag. Als dat beter was geweest, was deze plaat heel erg vet geweest, nu is die gewoon ''leuk''
