Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, vind 't alleen jammer dat er steeds weer een rust punt komt na de opbouw. Steeds die afkapping als je denkt ''nu komt het'', en dan komt t niet. Dat maakt de track ipv heel erg energiek heel erg traag. Als dat beter was geweest, was deze plaat heel erg vet geweest, nu is die gewoon ''leuk'' :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks