Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
het is gewoon bizar om Ammunition met RR te vergelijken, dan zou je kunnen zeggen dat alles met een lompe kick en een screech op RR lijkt...

qua afwerking van de sounds, en details die er in dat nummer zitten, kan Radical Redemption nog een puntje aan zuigen.


Broken Balance schreef:
Wat qua build-up, deuntje en kicks


Mastering is inderdaad gewoon beter dan het spul van Radical. Maar dat noem ik dan ook niet als punt.
En dit soort kicks en screeches gebruikt Radical, dat is gewoon een feit :x

Het lijkt niet exact op elkaar maar het heeft wel veel van elkaar weg.


oke fair enough, snap je punt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Dit Phrantic stijltje doet mij dus echt helemaal niets. Laat Phrantic maar nummers maken als Spells en Overdose, die zijn wel baas.


Dit inderdaad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En dit soort kicks en screeches gebruikt Radical, dat is gewoon een feit :x




Dude, "dit soort kicks en screeches", Dit lijkt totaal niet op RR en gelukkig maar. Ga eens langs de Hans Anders, die oren van je gaan het niet lang volhouden als je dit serieus blijft beweren.

Maar oke, This is the train to denekamp he :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Radio edit van de Decibel CD in de eerste post gezet. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 15:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Broken Balance schreef:
En dit soort kicks en screeches gebruikt Radical, dat is gewoon een feit :x




Dude, "dit soort kicks en screeches", Dit lijkt totaal niet op RR en gelukkig maar. Ga eens langs de Hans Anders, die oren van je gaan het niet lang volhouden als je dit serieus blijft beweren.

Maar oke, This is the train to denekamp he :yawn:


Holle halve hardcore kicks. Wat gedempte screeches die lang doorgaan. Check heeft Radical..
En ik ben er laatst nog geweest en er was niks mis gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@4.50
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:55 
 

Broken Balance schreef:
Blear schreef:
Broken Balance schreef:
En dit soort kicks en screeches gebruikt Radical, dat is gewoon een feit :x




Dude, "dit soort kicks en screeches", Dit lijkt totaal niet op RR en gelukkig maar. Ga eens langs de Hans Anders, die oren van je gaan het niet lang volhouden als je dit serieus blijft beweren.

Maar oke, This is the train to denekamp he :yawn:


Holle halve hardcore kicks. Wat gedempte screeches die lang doorgaan. Check heeft Radical..
En ik ben er laatst nog geweest en er was niks mis gr.

Hans Anders is toch ook voor je ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 19:03 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Tering! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt lekker lomp, meer ala Phuture Noize stijl, met al die sounds die overal heen schieten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn pakkie an dit, vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is dit heerlijk verfrissend. Euforisch en toch ook weer hard. Qua sounddesign staat Phrantic wel heel er hoog in de top. Gelukkig krijg hij nu flink wat publiciteit dankzij Headhunterz. Deze man verdiend dat echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Broken Balance schreef:
Blear schreef:
Dude, "dit soort kicks en screeches", Dit lijkt totaal niet op RR en gelukkig maar. Ga eens langs de Hans Anders, die oren van je gaan het niet lang volhouden als je dit serieus blijft beweren.

Maar oke, This is the train to denekamp he :yawn:


Holle halve hardcore kicks. Wat gedempte screeches die lang doorgaan. Check heeft Radical..
En ik ben er laatst nog geweest en er was niks mis gr.

Hans Anders is toch ook voor je ogen

Inderdaad...
Maar Broken Balance, ik snap echt niet de vergelijking met radical. Je kan heel wat tracks als wannabe RR vergelijken, maar tracks van Phrantic gewoon absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 21:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Moet altijd even nee schudden als ik reacties als "jezus wat is dit kut" zie. Het is wel werk van mensen die daar veel tijd aan hebben besteed, en ook buitenlandse artiesten lezen dit forum nog weleens, dus ik vind eigenlijk dat daar wel wat respectvoller mee om mag worden gegaan. :/

inb4 Iemand smijt "Ja maar vrijheid van meningsuiting enzo" terug als argument? Ja, en dit is mijn mening over jouw mening. :P

---

On-topic: Heerlijk die Phrantic tracks. Vrolijke sfeer, dat toch rauw aanvoelt zonder enorm cheesy te zijn (moeilijke combinatie vind ik). Toffe sound design, lekker veel drive, alles klopt gewoon. Heerlijk.

Phrantic Live was een echt een hoogtepuntje op Defqon dit jaar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:45 
 
Hardtraxx Addict

DissOrder schreef:
Moet altijd even nee schudden als ik reacties als "jezus wat is dit kut" zie. Het is wel werk van mensen die daar veel tijd aan hebben besteed, en ook buitenlandse artiesten lezen dit forum nog weleens, dus ik vind eigenlijk dat daar wel wat respectvoller mee om mag worden gegaan. :/

inb4 Iemand smijt "Ja maar vrijheid van meningsuiting enzo" terug als argument? Ja, en dit is mijn mening over jouw mening. :P

---

On-topic: Heerlijk die Phrantic tracks. Vrolijke sfeer, dat toch rauw aanvoelt zonder enorm cheesy te zijn (moeilijke combinatie vind ik). Toffe sound design, lekker veel drive, alles klopt gewoon. Heerlijk.

Phrantic Live was een echt een hoogtepuntje op Defqon dit jaar. :thumbup:


Haha iemand kan toch soms denken van 'dit is kut' soms hoef je er geen extra woorden aan vuil te maken :P
OT: vind de track vet, moet wel wennen aan zijn stijl, het klinkt bij sommige stukken voor mij iets te druk.
Maar het is wel een stijl waarmee hij zich duidelijk onderscheid van andere artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ja maar alles wat je denkt hoef je niet naar de wereld te brengen. Ik denk ook weleens van iemand "Zo, die dude heeft echt een ontiegelijk verkrachte grafsmoel zeg", maar dat zou ik never nooit zeggen. Dat doe je gewoon niet. Mensen beledigen omdat het kan, dat is eigenlijk gewoon zinloos geweld...

Bovendien is dingen zeggen als "Dit is kut" behoorlijk arrogant. De vervoeging van 'zijn' impliceert dat het ook daadwerkelijk zo is, in plaats van dat jij dat zo vind. Alsof jouw mening een feit is. Iedereen die z'n mening zo presenteert, neem ik per definitie al niet serieus.

Als je in plaats van "Dit is kut" zegt "Ik vind dit niet mooi", "Niet mijn ding", etc., dan zeg je in principe hetzelfde. Het verschil is, dat je nu niet overkomt als een klootzak die narcistisch veel waarde hecht aan z'n eigen mening. Goed voor jou, goed voor anderen, goed voor iedereen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij kunt achterhalen dat iemand eigenlijk zijn mening geeft ipv feiten te brengen, dan kunnen artiesten dat ook wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:23 
 
Hardtraxx Addict

Ik zeg niet dat het kut is, maar ik heb gewoon he-le-maal niks met dat nieuwe stijltje van Phrantic. Doe mij maar Overdose, Road Warrior, In Your what enz. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Ik zeg niet dat het kut is, maar ik heb gewoon he-le-maal niks met dat nieuwe stijltje van Phrantic. Doe mij maar Overdose, Road Warrior, In Your what enz. :)


Dan heb ik een verrassing voor je, die Phrantic komt niet meer terug! Er staat een statement van hem op zijn FB pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 12:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lelijke house invloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

DissOrder schreef:
Phrantic Live was een echt een hoogtepuntje op Defqon dit jaar. :thumbup:


Grappig hoe smaken kunnen verschillen. Vond z'n set echt gigantisch eentonig. Z'n stijl an sich is wel verfrissend, maar voor m'n gevoel klinken al z'n recente producties nagenoeg hetzelfde (Veel 90's sounds & vocals in de break en build-up + een anti met Phuture Noize achtige sounds). Daarnaast liggen de kicks me ook totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:20 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Analoxx schreef:
Ik zeg niet dat het kut is, maar ik heb gewoon he-le-maal niks met dat nieuwe stijltje van Phrantic. Doe mij maar Overdose, Road Warrior, In Your what enz. :)


Dan heb ik een verrassing voor je, die Phrantic komt niet meer terug! Er staat een statement van hem op zijn FB pagina.


Dat wist ik inderdaad. Helaas -.-
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks