Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Phrantic

Track(s): Surrender

Sample/video:


@53:00

Bron: https://www.facebook.com/Phranticdj
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 19:03 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 19:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Surrender klinkt wel lache, maar die daarna is net radical redemption ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bruuuuut :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 19:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Bruuuuut :woot:

en dat 2e stuk is gewoon Ammunition van Thera & Phrantic hoor :P


Ja zag ik achteraf. Maar dan wordt m'n observatie niet anders van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Bruuuuut :woot:

en dat 2e stuk is gewoon Ammunition van Thera & Phrantic hoor :P


Ja zag ik achteraf. Maar dan wordt m'n observatie niet anders van :P


haha vgm heb ik 2 seconden na jou mijn post ook ge-edit, lekker duidelijk weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Surrender klinkt wel lache, maar die daarna is net radical redemption ja xd

Ammunition?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 21:03 
 

ben wel beetje verliefd op phrantic-stijltje aan het worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 21:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Surrender klinkt wel lache, maar die daarna is net radical redemption ja xd

Ammunition?


Daar waren we al achter ja als je even terug leest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Surrender klinkt wel lache, maar die daarna is net radical redemption ja xd

Ammunition?


Daar waren we al achter ja als je even terug leest.

O sorry. Maar liever niet Ammunition met RR vergelijken aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 23:08 
 
Hardtraxxer

Vind Phrantic toch wel een van de creatievere hardstyle producers. Erg toffe producties. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 00:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Raven schreef:
Ammunition?


Daar waren we al achter ja als je even terug leest.

O sorry. Maar liever niet Ammunition met RR vergelijken aub


Toch wel, zelfde idee. Misschien nog iets meer The Machine door de kicks, maar totaal geen originele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer heel erg fijn. Ik ben ook fan van het stijltje van Phrantic (L)
Een nummer als Overdose/Spells zou ik ook erg graag weer eens horen, maar hiermee vermaak ik me ook prima.

Broken Balance schreef:
Surrender klinkt wel lache, maar die daarna is net radical redemption ja xd

Ik snap de vergelijking niet helemaal. Zou je misschien willen uitleggen wat je bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Klinkt weer heel erg fijn. Ik ben ook fan van het stijltje van Phrantic (L)
Een nummer als Overdose/Spells zou ik ook erg graag weer eens horen, maar hiermee vermaak ik me ook prima.

Broken Balance schreef:
Surrender klinkt wel lache, maar die daarna is net radical redemption ja xd

Ik snap de vergelijking niet helemaal. Zou je misschien willen uitleggen wat je bedoelt?


Voor de duidelijkheid, ik had niet helemaal door dat Ammunition na Surrender kwam dus ik dacht dat het een track was. Maar ik corrigeerde mijzelf nadat Rickzel dat zei en ik er zelf achter kwam.

Wat ik bedoelde gaat dus over Ammunition. Wat qua build-up, deuntje en kicks gewoon enorm op een Radical Redemption track lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Wat ik bedoelde gaat dus over Ammunition. Wat qua build-up, deuntje en kicks gewoon enorm op een Radical Redemption track lijkt.


Gast jij bent wel een flinke pannekoek als jij dit vergelijkt met RR :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit Phrantic stijltje doet mij dus echt helemaal niets. Zelfde als het stijltje van PN, wat hier wel op lijkt. Laat Phrantic maar nummers maken als Spells en Overdose, die zijn wel baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Broken Balance schreef:

Wat ik bedoelde gaat dus over Ammunition. Wat qua build-up, deuntje en kicks gewoon enorm op een Radical Redemption track lijkt.


Gast jij bent wel een flinke pannekoek als jij dit vergelijkt met RR :lol: :lol:


Misschien moet jij je oren is uit je ster halen en je fanboy bril afdoen.
Ik zet precies neer waardoor ik het wat op zijn stijl vind lijken. Of denk je soms dat ik zijn stoere vocalen ga vergelijken met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Blear schreef:
Broken Balance schreef:

Wat ik bedoelde gaat dus over Ammunition. Wat qua build-up, deuntje en kicks gewoon enorm op een Radical Redemption track lijkt.


Gast jij bent wel een flinke pannekoek als jij dit vergelijkt met RR :lol: :lol:


Misschien moet jij je oren is uit je ster halen en je fanboy bril afdoen.
Ik zet precies neer waardoor ik het wat op zijn stijl vind lijken. Of denk je soms dat ik zijn stoere vocalen ga vergelijken met dit.


En waar ben ik een fanboy van dan? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 21:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gezien je zo in de verdediging schiet zonder een of ander normaal argument te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gezien je zo in de verdediging schiet zonder een of ander normaal argument te geven.


Wanneer ik mezelf wil verdedigen ga ik juist argumenten gebruiken.. :huh:

Maar nogmaals de vraag, waarvan ben ik een fanboy? Ik denk namelijk dat je volledig de plank misslaat hier :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 01:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Broken Balance schreef:
Gezien je zo in de verdediging schiet zonder een of ander normaal argument te geven.


Wanneer ik mezelf wil verdedigen ga ik juist argumenten gebruiken.. :huh:

Maar nogmaals de vraag, waarvan ben ik een fanboy? Ik denk namelijk dat je volledig de plank misslaat hier :surrender:


... Volgens mij snap jij de zin in de verdediging schieten niet echt.
En het zou me wat eigenlijk.
Ik blijf bij mijn eerste punt, met de argumenten die ik gegeven heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou nou eens op. Allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is gewoon bizar om Ammunition met RR te vergelijken, dan zou je kunnen zeggen dat alles met een lompe kick en een screech op RR lijkt...

qua afwerking van de sounds, en details die er in dat nummer zitten, kan Radical Redemption nog een puntje aan zuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 02:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
het is gewoon bizar om Ammunition met RR te vergelijken, dan zou je kunnen zeggen dat alles met een lompe kick en een screech op RR lijkt...

qua afwerking van de sounds, en details die er in dat nummer zitten, kan Radical Redemption nog een puntje aan zuigen.


Broken Balance schreef:
Wat qua build-up, deuntje en kicks


Mastering is inderdaad gewoon beter dan het spul van Radical. Maar dat noem ik dan ook niet als punt.
En dit soort kicks en screeches gebruikt Radical, dat is gewoon een feit :x

Het lijkt niet exact op elkaar maar het heeft wel veel van elkaar weg.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks