Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Phrantic

Track(s): Open Your Mind

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Track Of the day
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, wat een diversiteit! Erg lekker om te horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict

Hele vette track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Cool! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Joeyvg schreef:
Hele vette track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Producers als Phrantic zorgen er voor dat ik nog steeds interesse heb in hardstyle ! wat een lekker nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Phrantic is stijgt steeds hoger op me lijstje richting beste producer atm.
Heerlijke track. Benieuwd naar de climax
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt leuk, maar komt voor mij zo te horen nog niet op 't niveau als Overdose & Spells :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 20:45 
 
Artiest

Heel vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele vette maar aparte track, Phrantic is echt een held en altijd divers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Klinkt leuk, maar komt voor mij zo te horen nog niet op 't niveau als Overdose & Spells :)


Vind ze ook niet echt te vergelijken ;)
Spells en Overdose is echt een bak energie toch gericht op het hardere! Vind dat Phrantic hier echt een lekker sfeertje probeert neer te zetten met een euforisch tintje eraan :) tenminste zo zie ik het een beetje haha :D

Vind het in ieder geval echt een heerlijke plaatje :D Phrantic valt nooit tegen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Joeyvg schreef:
Hele vette track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Zo, wat een diversiteit! Erg lekker om te horen :thumbsup:


Inderdaad, lekker uniek plaatje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 17:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind hem heel vet, alleen z'n sounds komen niet zo goed door. Maar kan ook aan de kwaliteit liggen van de rip.
En idd, originaliteit als dit houdt mijn interesse voor hardstyle ook een beetje gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heerlijk zeg, ik heb niet echt vaak bij Phrantic producties dat ik bij de eerste keer luisteren al denk van: Wauww.. Maar nu dus wel, ben nog meer benieuwd naar de HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn intresse is er ook. Klinkt erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:17 
 
Hardtraxx Newbie



HQ @ 11.15
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Phrantic :worship:
Kicks mogen nog wel wat steviger. Diversiteit is er zeker. De 2e climax bevat ook gewoon super veel drive.
Pitchkicks zijn ook lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is kwaliteit! Naar mijn idee is Phrantic samen met Blackburn de beste producer van Theracords!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Dit is kwaliteit! Naar mijn idee is Phrantic samen met Blackburn de beste producer van Theracords!

1. Wavolizer
2. Phrantic
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
1. Wavolizer
2. Phrantic


Jou mening, ik vind Wavolizer juist de meest amateuristische producer van Theracords. Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het leven ook zo saai worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Wout1997 schreef:
1. Wavolizer
2. Phrantic


Jou mening, ik vind Wavolizer juist de meest amateuristische producer van Theracords. Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het leven ook zo saai worden...

Wavolizer staat tot nu toe nog op 1. Ookal is Phrantic ook geniaal en groeit hij flink in mijn lijst.
Voor mij zijn Cellrock en Degos & Re-Done (bij D&R klinkt het gewoon amateuristisch) het slechtst/minst.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks