Related topics
- View the latest post: Phrantic - Open Your Mind / Contact (ft Deetox) (THER-095)
- View the latest post: BMBERJCK - Open Your Mind (GBD550)
- View the latest post: Jason Payne - OPEN YOUR MIND (BTR124)
- View the latest post: Envine & REKALL - Open Your Mind (MH032)
- View the latest post: Code Black - Open Your Mind (IAH118)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zo, wat een diversiteit! Erg lekker om te horen 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Hele vette track 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Cool! 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Joeyvg wrote:Hele vette track
Producers als Phrantic zorgen er voor dat ik nog steeds interesse heb in hardstyle ! wat een lekker nummer 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Phrantic is stijgt steeds hoger op me lijstje richting beste producer atm.
Heerlijke track. Benieuwd naar de climax

Heerlijke track. Benieuwd naar de climax
Klinkt leuk, maar komt voor mij zo te horen nog niet op 't niveau als Overdose & Spells 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Heel vet! 
hele vette maar aparte track, Phrantic is echt een held en altijd divers 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vind ze ook niet echt te vergelijkenG1LL wrote:Klinkt leuk, maar komt voor mij zo te horen nog niet op 't niveau als Overdose & Spells
Spells en Overdose is echt een bak energie toch gericht op het hardere! Vind dat Phrantic hier echt een lekker sfeertje probeert neer te zetten met een euforisch tintje eraan
Vind het in ieder geval echt een heerlijke plaatje
chicken wrote:Joeyvg wrote:Hele vette track
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Heerlijk 
Inderdaad, lekker uniek plaatje!b-ram wrote:Zo, wat een diversiteit! Erg lekker om te horen
Vind hem heel vet, alleen z'n sounds komen niet zo goed door. Maar kan ook aan de kwaliteit liggen van de rip.
En idd, originaliteit als dit houdt mijn interesse voor hardstyle ook een beetje gewekt.
En idd, originaliteit als dit houdt mijn interesse voor hardstyle ook een beetje gewekt.
Dit klinkt echt heerlijk zeg, ik heb niet echt vaak bij Phrantic producties dat ik bij de eerste keer luisteren al denk van: Wauww.. Maar nu dus wel, ben nog meer benieuwd naar de HQ!
-
JHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2012
- last seen Apr 2016
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Phrantic
Kicks mogen nog wel wat steviger. Diversiteit is er zeker. De 2e climax bevat ook gewoon super veel drive.
Pitchkicks zijn ook lekker.
Kicks mogen nog wel wat steviger. Diversiteit is er zeker. De 2e climax bevat ook gewoon super veel drive.
Pitchkicks zijn ook lekker.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit is kwaliteit! Naar mijn idee is Phrantic samen met Blackburn de beste producer van Theracords!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
1. WavolizeriMark wrote:Dit is kwaliteit! Naar mijn idee is Phrantic samen met Blackburn de beste producer van Theracords!
2. Phrantic
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Jou mening, ik vind Wavolizer juist de meest amateuristische producer van Theracords. Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het leven ook zo saai worden...Wout1997 wrote: 1. Wavolizer
2. Phrantic
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Wavolizer staat tot nu toe nog op 1. Ookal is Phrantic ook geniaal en groeit hij flink in mijn lijst.iMark wrote:Jou mening, ik vind Wavolizer juist de meest amateuristische producer van Theracords. Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het leven ook zo saai worden...Wout1997 wrote: 1. Wavolizer
2. Phrantic
Voor mij zijn Cellrock en Degos & Re-Done (bij D&R klinkt het gewoon amateuristisch) het slechtst/minst.