Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan maar geen genoeg krijgen van deze plaat, die sfeer en opbouw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 12:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Wout1997 schreef:
1. Wavolizer
2. Phrantic


Jou mening, ik vind Wavolizer juist de meest amateuristische producer van Theracords. Maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het leven ook zo saai worden...

Amateurisme heeft weinig met smaak te maken hè. Qua afwerking en kwaliteit zijn Geck-o en Wavolizer t verst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
kan maar geen genoeg krijgen van deze plaat, die sfeer en opbouw :loving:

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic :worship:! Lijkt nu ook een iets andere sound te krijgen, goed voor de variatie. Meeste platen ben ik erg van onder de indruk, zo ook deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Geen andere sound, gewoon een aanvulling op. Kan en wil zowel euforisch als rauw produceren, en dat wil ik eigenlijk van veel meer artiesten zien. Top!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks