Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Phrantic

Track(s): In The Mix

Sample/video:
35:10
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:26 
 
Hardtraxx Elite

GRU-WE-LIJK :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soort van The Record Breaking achtige plaat.
Oudere vocals met zo'n kick die het hele nummertje bepaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:48 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Soort van The Record Breaking achtige plaat.
Oudere vocals met zo'n kick die het hele nummertje bepaald.

Nou vind de acid sounds wel erg vet. De kick bepaalt echt niet de gehele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk apart nummertje :thumbsup: Phrantic blijft een van m'n favo producers ATM

vergelijking met The Record Breaking snap ik alleen totaal niet haha, TRB is zo simpel en wordt gedragen door zo weinig elementen (wat heel goed past bij dat nummer), dit nummer zit zo boordevol sounds en effectjes, is echt iets totaal anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Het kan aan mij liggen maar die kicks klinken niet al te krachtig :(
Anders was het een zeer brute track, ik hou wel van zon apart stijltje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Soort van The Record Breaking achtige plaat.

Vind hem meer op Contact lijken. :P
Vette plaat. Wisseling van geluidjes met drive. :yay: Benieuwd hoe die live gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:57 
 

Echt geniaal hoe deze track in elkaar zit! :worship:
De kicks mogen wel een stukje harder inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

IvoWII schreef:
Echt geniaal hoe deze track in elkaar zit! :worship:
De kicks mogen wel een stukje harder inderdaad!

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Parvuz schreef:
Soort van The Record Breaking achtige plaat.
Oudere vocals met zo'n kick die het hele nummertje bepaald.

Nou vind de acid sounds wel erg vet. De kick bepaalt echt niet de gehele track.

Ja oke, naar paar keer luisteren is bestaat deze track idd uit meer dan een kick. Maar wel lekker plaatje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 07:51 
 
Hardtraxxer

vetttt :D leuke synth ook en toffe kick. Goed bezig, lekker origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
:worship:


Heel erg vet dit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 21:20 
 

Irritante plaat. Dacht qua sounds dat het best noisecontrollers kon zijn, maar goed. Kick vind ik echt te slap om het niveau te halen wat ik zou willen. Helaasch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 10:25 
 

Wat kan deze knaap me toch een partij produceren, godsgruwelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 10:34 
 
Hardtraxx Addict

Echt super origineel! Die gast kan echt heel goed produceren :D toch pakt de track me niet echt. in ieder geval veel minder dan zijn andere tracks. kick is ook niet echt fijn imo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic :worship: Wat kan die jongen toch geweldig en zeer divers produceren. En net als (bijna) alle andere tracks van hem is deze weer ontzettend gaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Kick vind ik echt te slap

:huh:
Wat vond je van de kick van Contact als ik vragen mag?

Deze kick is verre van zacht. Gok dat deze live alles wegblaast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 14:21 
 

Ook een kutkick davey :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:47 
 
Hardtraxxer

Dit gaat live sws hard :)
En hulde voor zijn diverse producties :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hele gave plaat... dit is nou ' Outside The Box ' in mijn ogen.
Moest de plaat wel wat vaker luisteren maar vind 'm nu aardig vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk irritante plaat, dit soort sounds vind ik super lelijk, doet me denken aan die vage NC intro's waar geen reet aan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diversiteit is prima, helaas vind ik dit niet super.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks