Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een plaat :loving:
vind van die experimentele dingen altijd wel leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dit vind ik een vette plaat! Raar en anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 11:12 
 
Hardtraxxer

Ik hou niet van de Thera stal en vind het experimentele allemaal een beetje overdreven want het lijkt net of alleen dat nog mooi is deze dagen maaaaaaaar ik moet eerlijk zeggen dit vind ik een hele dikke plaat! :bomb: :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks