Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Outlander

Track(s): Our World

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste Outlander track die met weet te boeien.
Wat een melodie :loving: Kicks vind ik in dit nummer niet storend. Jammer genoeg is dat iets anders dan goed..
Break is ook prima

Dikke mainstream track. :D

Ben wel benieuwd hoe het nou zit met Outlander en Heady :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Poosje niks van hem gehoord, dit klinkt weer lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Poosje niks van hem gehoord, dit klinkt weer lekker!

Liever een poosje niks van iemand horen en een kwaliteit track leveren dan elke week een bouttrack :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Festuca schreef:
Poosje niks van hem gehoord, dit klinkt weer lekker!

Liever een poosje niks van iemand horen en een kwaliteit track leveren dan elke week een bouttrack :)

Tuurlijk :) ik bedoel er ook niks mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

holy, wat een geweldig nummer, dit is waarom ik naar hardstyle luister
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heel goed, lekkere Mid-intro, pakkende lead!
Ja, prima mainstream track. :)
Aan die vocals denk ik heletijd aan the universe was born :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
''I wanted to email him if he already signed to a label, but then I saw Dirty Workz signed under his signature. Too bad.'' Headhunterz


Ghehehehe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeeeerlijke track, beetje zweverige synth, maar de climax heeft toch heel veel drive en overtuiging. Supervet. :yay:

Tijdje rust en dan met zulke toppers komen geniet ook mijn voorkeur. Beter dan trackdiarree van 20 net-niet tracks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 01:04 
 
Hardtraxx Elite

Leuk, Vindt hem postitief goed veranderd in zijn stijl, Veel beter dan die poep kicks van Evening Sky :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow! Wat een geweldig nummer :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:07 
 
Hardtraxxer

Sowieso zijn beste track! Ken hem al redelijk lang persoonlijk, en heb altijd gezien dat ie het in zich heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima mainstream trackje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Diageo schreef:
geweldig nummer :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat , niets mis mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 21:20 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Diageo schreef:
geweldig nummer :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nfect schreef:
Sowieso zijn beste track! Ken hem al redelijk lang persoonlijk, en heb altijd gezien dat ie het in zich heeft ;)


Die laatste zin voegt echt heel veel toe aan je post inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het intro heeft een lekkere drive, aan de melodie moet ik nog een beetje wennen denk ik! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wat kut.


Niet hard genoeg voor je boefje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer namaak Noisecontrollers, maar niet slecht gelukt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:35 
 
Hardtraxxer

Ebbie schreef:
Nfect schreef:
Sowieso zijn beste track! Ken hem al redelijk lang persoonlijk, en heb altijd gezien dat ie het in zich heeft ;)


Die laatste zin voegt echt heel veel toe aan je post inderdaad.


En die zin van jou voegt nog veel meer toe aan deze topic! Deze jongen kan gewoon behoorlijk producen en dat hoor je aan deze track... meer wou ik daar niet meer duidelijk maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Mr Lellebel schreef:
Wat kut.


Niet hard genoeg voor je boefje?

Precies :(

Nee maar vind het een inspiratieloze boutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Liever een poosje niks van iemand horen en een kwaliteit track leveren dan elke week een bouttrack! :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks