Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:38 
 

Laat dit snel maar releasen dan, samen met Fire en Hollowness, dat zijn ook aardige plaatjes van Outlander. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 17:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Erg lekker plaatje :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijke melodie in deze plaat, had ik niet verwacht van de heer outlander ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgezien van de mid die ik niks vind een heel lekker plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:00 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De sfeer en een stukje van de melodie doet me denken aan dit nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=YocJMANR2NA#t=1m29s

Zat al te wachten op een nummer met 't zelfde sfeertje en een betere uitvoering. Nou hier is ie dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 22:35 
 
Hardtraxxer

Outlander, al een paar keer bezig gezien, vond hem niet zo speciaal.
Maar na dit nummer heeft hij mijn aandacht toch weer hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een van mijn favoriete tracks van het moment. Blijft zo heerlijk hangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet wat het is, ik vind zelf de kicks wat vreemd klinken qua klap / punch maar zal hem wel aan mij liggen.
Klinkt als een vage reverb / stereo effect.

Voor de rest is de melo en build gewoon super..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks