Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Outbreak

Track(s): Painted Hard Bass

Sample/video:

@ 45:02

Bron:
TL Brennan Heart presents We R Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 20:14 
 

eeeehmmm juist :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hee wat is dit ZIEK lelijk zeg. Lelijke kick, karige synth, nee zit echt helemaal niks in :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit kut zeg >.< Vocals klinken voor geen meter, doet z'n best om stoer te klinken, maar komt totaal niet over. Zoals Jaron al zegt zit er echt niks in wat me ook maar 1% kan boeien. Slappe kicks die verschrikkelijk pitchen, lege melodie. Klinkt echt amateuristisch gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 21:44 
 
Hardtraxxer

wtf is dit?! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 04:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doe het dan gewoon niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 04:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie vindt deze synth nog meer verschrikkelijk vals klinken? Nog nooit zo een lelijke synth gehoord :/ Zelfde vocalist al Prison of Commersialism, denk ik? Wie doet die vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een grap als je deze langs Crypsis & Chain Reaction - Furious legt :lol:

Ook erg jammer dat Outbreak dan net deze moet draaien op Hard Bass met Crypsis in zijn team :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 15:00 
 

Vocale zijn behoorlijk irritant, eerste deel van de track gaat nog wel maar heb in het 2e gedeelte echt constant her idee dat die kick net een fractie van een seconde naast de maat zit ofzo. Al met al niet zo heel veel boeiends, voor op de achtergrond nog wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dit eerder lachwekkend. Hoe kan het in godsnaam dat deze man op HB mocht staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 15:14 
 

Pipa schreef:
Hoe kan het in godsnaam dat deze man op HB mocht staan.


Ja dat idee krijg ik ook een beetje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ik vind dit eerder lachwekkend. Hoe kan het in godsnaam dat deze man op HB mocht staan.

Verneukte Team Yellow best erg imo.
Adaro & Crypsis waren prima :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 17:28 
 
Hardtraxx Addict

He le maal.. niks.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 01:34 
 
Hardtraxx Newbie

ik vind em wel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik luister wel gewoon Furious... Verdomme wat slecht dit. Die synth :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dit is al een beetje te vaak gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit laat mij koudbreak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 16:14 
 
Hardtraxx Newbie

Zijn er 2 Outbreaks ofzo? Dit klinkt wel heel slecht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:44 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tenenkrommende vocals, melodie van Furious 'gejat' en de rest is in mijn ogen ook allemaal ongeïnspireerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Blue Bird schreef:
Zijn er 2 Outbreaks ofzo? Dit klinkt wel heel slecht :x

Nee 1, dit ben ik van hem gewend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:08 
 
Artiest

Ook een erg slappe kick.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 02:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht na het lezen van al deze reacties dat het wel mee zou vallen, maar nee. Niet om aan te horen dit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:03 
 
Hardtraxx Addict

haha ja bij Prison of Commersialism zal DP wel alles gedaan hebben ofzo, dit gaat echt nergens over vocals slaan nergens op lijkt wel of hij het net inspreekt en de rest is wat hij in ze koptelefoon hoort. Synth is bagger. Nee deze track is klaar voor de prullenbak
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
haha ja bij Prison of Commersialism zal DP wel alles gedaan hebben ofzo, dit gaat echt nergens over vocals slaan nergens op lijkt wel of hij het net inspreekt en de rest is wat hij in ze koptelefoon hoort. Synth is bagger. Nee deze track is klaar voor de prullenbak


Prison of Commercialism was ook niet best hoor >.<
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks