Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 14:34 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
CiRiXxX schreef:
haha ja bij Prison of Commersialism zal DP wel alles gedaan hebben ofzo, dit gaat echt nergens over vocals slaan nergens op lijkt wel of hij het net inspreekt en de rest is wat hij in ze koptelefoon hoort. Synth is bagger. Nee deze track is klaar voor de prullenbak


Prison of Commercialism was ook niet best hoor >.<


Haha nee i know dat maakt deze des te erger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:00 
 

wtf is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn god een nieuw dieptepunt dit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Ik luister wel gewoon Furious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een drama en wat een verschil met die andere TBA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Hahahah :lol: Kun je toch niet serieus nemen dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Painted Black melodie, titel Painted Hard Bass ... lijkt me een snel iets wat gemaakt is voor hard bass :)


hij is niet gedraait toch? Zal wel afgekeurd zijn door z'n team xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een nieuw dieptepunt is wel een understatement ja. Even het besef dat deze man op Hard Bass heeft gestaan, terwijl hij (naar mijn mening) nog geen één boeiende plaat heeft uitgebracht. En als je met zoiets als dit aan komt zetten... Nee.

Basxt schreef:
hij is niet gedraait toch? Zal wel afgekeurd zijn door z'n team xd

Jawel hoor, nummer 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha wat een ellende
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks