Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:02 
 
Hardtraxx Addict

One Republic - If I Lose Myself (Atmozfears Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heeerlijk nummer weer van Tim! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gejat van The Venator - Lose Myself
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Echt 3x niks voor mij dit. Wat een troep -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 20:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Gejat van The Venator - Lose Myself


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Dit vind ik niet cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Gejat van The Venator - Lose Myself


:worship: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij de shockwave bootleg maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk weer. Heel veel van het zelfde wat hij maakt, maar vind het allemaal toch best lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 10:18 
 
Hardtraxxer

deze is zo heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kazig, maar leuk. Mag alleen wel hopen dat er binnenkort iets meer tracks uit gaan komen dan dat er op het moment geproduceerd worden. Niets ten nadele van Atmozfears, maar de stapel onuitgebrachte tracks wordt voor mijn gevoel niet minder of platen gaan steeds sneller aan iemand voorbij zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kazig, maar leuk. Mag alleen wel hopen dat er binnenkort iets meer tracks uit gaan komen dan dat er op het moment geproduceerd worden. Niets ten nadele van Atmozfears, maar de stapel onuitgebrachte tracks wordt voor mijn gevoel niet minder of platen gaan steeds sneller aan iemand voorbij zo.



Hij/ze waren bezig met een album, daar zou na hun break meer info over komen..

Deze track is wel leuk, goede bootleg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gods donderss wat een heerlijke track :love:

zullen wel mensen zijn die dit niet kunnen waarderen :)

Maar ik duidelijk wel :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 15:03 
 
Hardtraxxer

Tracknaam is Atmozfears - lose yourself tonight
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm... hier was ik een maand geleden ook mee bezig xD.... vind er niks aan. Kicks zijn echt verschrikkelijk lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez 2.0

Voor degene die het niet snappen, 30x niks dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
Wildstylez 2.0

Voor degene die het niet snappen, 30x niks dit

O zo lastig ook... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Het is dus een remix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een officiele zelfs. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ultra gay! Dat het een officiele remix is dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 19:08 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Een officiele zelfs. :/


Lijkt me niet aangezien het een free release is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is al bijgedraaid toch, nu krijgt het toch een officiele release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 08:57 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Dat is al bijgedraaid toch, nu krijgt het toch een officiele release?


Citaat:
Scantraxx Recordz ‏@Scantraxx 13u

Check out 'If I Lose Myself - @Atmozfears bootleg', which will be available for free on the first of October! http://scantr.ax/1yu


Citaat:
▲ ‏@Atmozfears 29 september

Check out the "official" videoclip with my 'If I Lose Myself' remix. (free) Extended will be available 1st of October http://youtu.be/_zQ1whwGl-M
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks