Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh... ik dacht dat tim het al tijdens zijn vakantie zou uploaden, en omdat het toen niet kwam dat het een officiele release zou krijgen...

Gelukkig maar dat dat niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat!
:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:59 
 

lose myself on this, vind dit echt een goeie remix (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
lose myself on this, vind dit echt een goeie remix (L)

Oke, leuk dat je een track van 4 maanden geleden bumpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Och, laat hem lekker. Straks gaat hij verder in de zandbak spelen en heb je er geen last meer van. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Och, laat hem lekker. Straks gaat hij verder in de zandbak spelen en heb je er geen last meer van. :)

Staat op zn profiel dat ie 16 is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Die 1 zal wel een typefout zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 09:44 
 

Mitzinator schreef:
sandervanbruggen schreef:
lose myself on this, vind dit echt een goeie remix (L)

Oke, leuk dat je een track van 4 maanden geleden bumpt.

Ja en boeit jou dat wat, wordt jou leven daar slechter of beter van. ga lekker ergens anders lopen zeiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dit topic moest eigenlijk al gesloten zijn zodat je niet eens kon reageren, pannekoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gezelligheid hier zeg.. :/
Dit gaat in ieder geval dicht.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks