Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:36 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Omegatypez

Track(s): Electric City

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier kan ik de kicks dus echt niet volgen, of het kan aan mij liggen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

typisch omegatypez, gaat nergens over
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kan die melodie wel waarderen :) Maar die kicks mogen gerust wat minder op en neer.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:23 
 
Hardtraxx Newbie

Vind het wel wat hebben, leuke sfeer maar alleen die kicks idd :thumbdown: ze hadden best normaal mogen pitchen dan was het een leuke plaat geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima track. :thumbsup:

dat slappe gezeik altijd over die pitchkick, ga janken ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

derniels schreef:
Prima track. :thumbsup:

dat slappe gezeik altijd over die pitchkick, ga janken ofzo


Doen we toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer die ping pong pang kicks. Gatverdamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb niet vaak een slechte opinie over kicks. Maar dit klinkt echt fucking nergens naar.
Melodie is overigens wel ok. Maar die kicks :sick:

Wat is het nummer aansluitend eigenlijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:10 
 

Zelfde verhaaltje als bij de Atmozfears, net niet talentjes met meerendeels scheitplaten en kicks die nergens opslaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf doen hun toch steeds met die kicks in hun climaxen. Echt verschrikkelijk slecht en 't klinkt ook nog 's nergens naar, dat ze dat zelf niet horen.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Die 2 hebben duidelijk te veel gedronken met carnaval en daarna hun braadworsten over het toetsenbord heen gekotst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:39 
 

Wout1997 schreef:
Die 2 hebben duidelijk te veel gedronken met carnaval en daarna hun braadworsten over het toetsenbord heen gekotst.


Doen ze in Duitsland ook aan carnaval dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wordt dit dus 165
Citaat:
Do you also like our 'B-Side' from our new release?

01. Omegatypez - Beyond My Power
02. Omegatypez - Electric City

Coming soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:44 
 

Fusionmania schreef:
Waarschijnlijk wordt dit dus 165
Citaat:
Do you also like our 'B-Side' from our new release?

01. Omegatypez - Beyond My Power
02. Omegatypez - Electric City

Coming soon!


En dit krijgt dan voorrang vergeleken met Zany/Freqz/Slim Shore tracks die klaarliggen :') Maargoed dat ze samen gereleased worden, zijn we daar een tijdje van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Wout1997 schreef:
Die 2 hebben duidelijk te veel gedronken met carnaval en daarna hun braadworsten over het toetsenbord heen gekotst.


Doen ze in Duitsland ook aan carnaval dan?

Wist je dat niet dan? :x
Köln is echt mega carnaval, gaan heel veel Nederlanders naartoe met de carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Alrighty, Omegatypez gaan bij mij in het rijtje van meest kansloze artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:'), nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omegatypez... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Ik heb niet vaak een slechte opinie over kicks. Maar dit klinkt echt fucking nergens naar.
Melodie is overigens wel ok. Maar die kicks :sick:

Wat is het nummer aansluitend eigenlijk? :P


Coldplay - Every teardrop is a waterfall (Avicii remix - Wildstylez bootleg)
Free track op z'n soundcloud :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
wtf doen hun toch steeds met die kicks in hun climaxen. Echt verschrikkelijk slecht en 't klinkt ook nog 's nergens naar, dat ze dat zelf niet horen.. :thumbdown:


Ze releasen op het 1 na grootste hardstyle label dus er zullen wel genoeg mensen zijn die het wel goed vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:09 
 

emmerick schreef:
G1LL schreef:
wtf doen hun toch steeds met die kicks in hun climaxen. Echt verschrikkelijk slecht en 't klinkt ook nog 's nergens naar, dat ze dat zelf niet horen.. :thumbdown:


Ze releasen op het 1 na grootste hardstyle label dus er zullen wel genoeg mensen zijn die het wel goed vinden.


Na emmerfears kunnen we je ook wel voortaan emmertypez noemen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
emmerick schreef:
G1LL schreef:
wtf doen hun toch steeds met die kicks in hun climaxen. Echt verschrikkelijk slecht en 't klinkt ook nog 's nergens naar, dat ze dat zelf niet horen.. :thumbdown:


Ze releasen op het 1 na grootste hardstyle label dus er zullen wel genoeg mensen zijn die het wel goed vinden.


Na emmerfears kunnen we je ook wel voortaan emmertypez noemen denk ik

:lol:
Trouwens emmerfears/emmertypez, wat vind jij het grootste HS label dan? Hoop niet dat je scantraxx zegt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
emmerick schreef:
G1LL schreef:
wtf doen hun toch steeds met die kicks in hun climaxen. Echt verschrikkelijk slecht en 't klinkt ook nog 's nergens naar, dat ze dat zelf niet horen.. :thumbdown:


Ze releasen op het 1 na grootste hardstyle label dus er zullen wel genoeg mensen zijn die het wel goed vinden.


Na emmerfears kunnen we je ook wel voortaan emmertypez noemen denk ik


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

waardeloos
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks