Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 03:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mod edit: gelieve niet op deze trieste wijze andere hardtraxxers belachelijk proberen te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 09:46 
 

Edit: Nvm ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry omegahypez ik ga jullie topic nu toch even een keer rapen :P
Aansluitende nummer luister ik liever naar xD



OT: Ze kunnen beter de kicks door iemand anders laten maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My fucking god wat een nummer doe es ff normaal zeg... Wanneer klapt die mainstreamzeepbel nou eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie is juist lekker. Niet iets wat je na twee keer luisteren meefluit, maar wel mooi. Geen idee hoe de kicks op een feestje werken, maar voor luisterhardstyle thuis vind ik dit uitstekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 17:16 
 

Vind dit nog best een leuk plaatje! Ik vind de bassline niet storend, de melodie is gewoon wel catchy gecombineerd met de pitchkicks, en de midintro heeft best wel drive. Ik zou hier best wel mee kunnen openen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Vind dit nog best een leuk plaatje! Ik vind de bassline niet storend, de melodie is gewoon wel catchy gecombineerd met de pitchkicks, en de midintro heeft best wel drive. Ik zou hier best wel mee kunnen openen ofzo.

Dus ik moet dit straks voor je branden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit zoals Nazale zegt best veel drive in, kicks gaan alleen nogal hoog :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:35 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
derniels schreef:
Prima track. :thumbsup:

dat slappe gezeik altijd over die pitchkick, ga janken ofzo


Doen we toch?


Ik vind helemaal mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 01:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dus ik moet dit straks voor je verbranden? :lol:

:kiss2:

Waarom in godsnaam heeft Fusion hun gehaald? Want ik kan me op Calling na echt geen enkele fatsoenlijk nummer van hun voor de geest halen (en Calling was technisch verre van perfect).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dirty style (freestyle edit) ook nog wel gaan maar de rest is inderdaad niet om aan te horen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks