Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Neh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Vette plaat :)

Sjonge ik heb me hierop verkeken zeg. Hoorde hem laatst weer en vind er echt niks aan, terwijl dat de tweede keer is dat ik hem hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere melodie, opzich leuke track om mee te openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het best een aardige track. Op een of andere manier pakken deze vocals me helemaal en nog een best leuke melodie erbij. Ik vind wel dat die kicks een beetje kracht missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind die vocals wel catchy. Melodie niet super bijzonder maar het totaal heeft toch wel een lekker sfeertje. Prima voor op een festivalletje ofzo!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks