Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest:
Omegatypez

Track(s):
Beyond My Power

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Krachtloos.
Onsamenhangend.
Kicks in de mid.
Melodie.
Break.
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:16 
 

We beginnen weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:31 
 
Hardtraxx Addict

Lekker plaatje hoor. Eindelijk niet van die stuiterende kicks in de climax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
We beginnen weer

Dat krijg je met zo'n plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:57 
 

BuzzLightyear schreef:
Entourage schreef:
We beginnen weer

Dat krijg je met zo'n plaat.

Misschien moet je zelf is proberen om een degelijk stuk muziek te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
BuzzLightyear schreef:
Entourage schreef:
We beginnen weer

Dat krijg je met zo'n plaat.

Misschien moet je zelf is proberen om een degelijk stuk muziek te maken

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter bemoeit iedereen zich met ze eigen en oordeel je gewoon over de track.. Gaat er toch om wat jij ervan vindt, in plaats van elkaars reacties afzeiken.. :corn:

Vindt het overigens geen sterke track, zijn weinig kracht in moet ik zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxxer

:worship: Imo echt een vette track:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal vind ik de tracks wel lekker van ze. Beetje jammer nummer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het leuk dat ze proberen iets anders te doen met hun melodiƫn, zoals ook met The Spirit, maar zoals daar mislukt dat voor mij compleet hier. Melodie is nu te slap en heeft een krachteloze synth, daarnaast vind ik hem niet heel fijn om te volgen. Verder zit er ook niets interessants bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een keer geen stuiterbalkicks. Voor de rest klinkt het helaas nog niet echt interessandt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:09 
 

Gevalletje Atmozfears, Next.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:17 
 

Khadber schreef:
Aardig :).


Je stuurde me net een PM, iets heel wazigs maar het was al verwijderd ofzo dus kon het niet openen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
BuzzLightyear schreef:
Entourage schreef:
We beginnen weer

Dat krijg je met zo'n plaat.

Misschien moet je zelf is proberen om een degelijk stuk muziek te maken

Ja, want pas dan mag ik oordelen over een plaat. Uhu. :') Vooruit, ik zal het wel even voor je onderbouwen. Komt ie. Een veel te lange break met niks toevoegende zang. Top. Springerige, gevoelloze 13/12 melodie die nergens heen gaat. Love it. Vooral hoe het in de climax wordt ondersteund met veredelde snares die om de paar kicks 60 octaven de lucht in knallen en een nat remspoor van frequentieverschil achterlaten op weg naar de grondtoon. Dit is waar hardstyle om draait: draaimolenmuziek met zang, ondersteund door snares. Sarcasm off. Kan ik het beter? Nee, care? Iets met smaak of zo. Op de man spelen is nogal... Pathetisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Deze track pakt me direct, alleen vind ik deze break wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:13 
 
Hardtraxxer

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind deze plaat in tegenstelling tot de meesten wel best nice. Fijne melodie en ik hou wel van dit soort kicks, ze pitchen niet te hoog voor mij. Maar goed, smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:50 
 

Ze hebben in ieder geval al voor elkaar gekregen dat ik de track niet vroegtijdig afzet, vind hem nog best lekker weg luisteren zelfs ^^ Maar live maak je me er niet blij mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker melodietje :D

Omegatypez worden steeds interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

die reversed lijkt wel een toneshifterz kick/bass met iets meer distortion erop >.< wat een verschrikkelijke plaat dit zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:01 
 
Hardtraxxer

Vind ik echt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 17:25 
 



:bomb: (L)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks