Entourage schreef:
BuzzLightyear schreef:
Entourage schreef:
We beginnen weer
Dat krijg je met zo'n plaat.
Misschien moet je zelf is proberen om een degelijk stuk muziek te maken
Ja, want pas dan mag ik oordelen over een plaat. Uhu. :') Vooruit, ik zal het wel even voor je onderbouwen. Komt ie. Een veel te lange break met niks toevoegende zang. Top. Springerige, gevoelloze 13/12 melodie die nergens heen gaat. Love it. Vooral hoe het in de climax wordt ondersteund met veredelde snares die om de paar kicks 60 octaven de lucht in knallen en een nat remspoor van frequentieverschil achterlaten op weg naar de grondtoon. Dit is waar hardstyle om draait: draaimolenmuziek met zang, ondersteund door snares. Sarcasm off. Kan ik het beter? Nee, care? Iets met smaak of zo. Op de man spelen is nogal... Pathetisch.