Artiest: Noisecontrollers, Wildstylez & Brennan Heart
Track(s): Just As Easy Again
Sample/video: View on YouTube
Track(s): Just As Easy Again
Sample/video: View on YouTube
Dat is de onofficiele naam, gegeven door de scene zelf. Die zit er wel vaker naast.JEFSKIII wrote:Just ATTACK as easy again
zo zeker van je zaak hahaJEFSKIII wrote:Just ATTACK as easy again
De slechtste hit en de beste hit ooit gecombineerd. Blijft shitLyst wrote:De slechtste delen uit twee van de vreselijkste hits ooit gecombineerd
Volgens mij luister jij nog niet zo lang naar hardstyle, klopt dat?TiMOTHYb wrote:Is dit een grap?
Lolwhut? Mensen die de tijd van deze mashup mee hebben gemaakt? Bedoel je als in toen hij voor het eerst werd gedraaid op Qlimax? Nou heb de eer gehad om daar bij te zijn hoor, en dat was echt een supergaaf moment en bij elke keer dat hij erna gedraaid werd werd hij minder supergaaf. Zelfde verhaal met de BPM totaal van Hard Bass, super leuk op het moment maar hou het dan gewoon in één set.GT500eleanor wrote: Volgens mij luister jij nog niet zo lang naar hardstyle, klopt dat?
Want mensen die de tijd van deze mashup mee hebben gemaakt kennen dit en zullen dit geweldig vinden.
Of gevonden hebben, want hij is idd al grijs gedraaid.
Toch, als je hem over een tijdje weer luisterd denk je van: Wat een goede plaat!!
Sorry wat een onzinGT500eleanor wrote:Volgens mij luister jij nog niet zo lang naar hardstyle, klopt dat?TiMOTHYb wrote:Is dit een grap?
Want mensen die de tijd van deze mashup mee hebben gemaakt kennen dit en zullen dit geweldig vinden.
Of gevonden hebben, want hij is idd al grijs gedraaid.
Toch, als je hem over een tijdje weer luisterd denk je van: Wat een goede plaat!!
Ja die draaide hem samen met Noisecontrollers in dat surprise-setje van hun op Qlimax. Verder vrij weinig lijkt mij, want zoveel werk zal er niet in gestoken zijn._Padam wrote:wat heeft wildstylez hier eigenlijk mee te maken?
Just as easy gedeelte is, alsgoedis, uit de remix van wildstylez en smdTiMOTHYb wrote:Ja die draaide hem samen met Noisecontrollers in dat surprise-setje van hun op Qlimax. Verder vrij weinig lijkt mij, want zoveel werk zal er niet in gestoken zijn._Padam wrote:wat heeft wildstylez hier eigenlijk mee te maken?
Niks aan toe te voegenChukkels wrote:Nooit leuk gevonden. Just As Easy is sowieso een van de grootste rukplaten van het afgelopen decenia en om daar een heldentrack als Attack Again aan toe te voegen, maak je het er niet echt beter op. Sterker nog, het is eigenlijk een schande voor Attack Again!