We hadden ook niks anders verwachtFestuca wrote:Vind hem nog steeds lekker
Related topics
- View the latest post: Brennan Heart - Just As Easy & Rockstar DJ (Dutch Invasion Mash up)
- View the latest post: The Outside Agency - The Easy Money Remix EP 3: The Most Easy Money (GENOSHA024)
- View the latest post: The Outside Agency - The Easy Money Remix EP Part II: More Easy Money
- View the latest post: Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind (Vocals) & Wildstylez - Timeless (Mash-Up)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
HHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2011
- last seen Jan 2015
Wat een schande voor Attack Again is dit.
Op Qlimax ben ik wel helemaal uit me plaat gegaan bij dit nummer, maar dan nog 1 keer was genoeg
Op Qlimax ben ik wel helemaal uit me plaat gegaan bij dit nummer, maar dan nog 1 keer was genoeg
Ik weet niet welk feest je bedoeld, maar in de middag draaide hij hem bij de feestweek in de Lier, en om eerlijk te zijn wil dat publiek juist zulke hitjes horen.. dus echt onnodig was het niet.. Verder had dit idd exclusief voor Qlimax moeten blijven maarja..RAW-vizion wrote:Wildstylez draaide hem gister, egt heel onnodig
Beetje jammer iddBrainweavers wrote:Ik weet niet welk feest je bedoeld, maar in de middag draaide hij hem bij de feestweek in de Lier, en om eerlijk te zijn wil dat publiek juist zulke hitjes horen.. dus echt onnodig was het niet.. Verder had dit idd exclusief voor Qlimax moeten blijven maarja..RAW-vizion wrote:Wildstylez draaide hem gister, egt heel onnodig
Festuca wrote:Vind hem nog steeds lekker
Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen hier?Festuca wrote:Beetje jammer iddBrainweavers wrote:Ik weet niet welk feest je bedoeld, maar in de middag draaide hij hem bij de feestweek in de Lier, en om eerlijk te zijn wil dat publiek juist zulke hitjes horen.. dus echt onnodig was het niet.. Verder had dit idd exclusief voor Qlimax moeten blijven maarja..RAW-vizion wrote:Wildstylez draaide hem gister, egt heel onnodig
Het was 1 x leuk en dat was tijdens Qlimax omdat Attack again er onverwachts in kwam.
Ben het opvallend vaak eens met jou de laatste tijd!Chukkels wrote:Nooit leuk gevonden. Just As Easy is sowieso een van de grootste rukplaten van het afgelopen decenia en om daar een heldentrack als Attack Again aan toe te voegen, maak je het er niet echt beter op. Sterker nog, het is eigenlijk een schande voor Attack Again!
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Vond hem op qlimax idd erg dik! Attack again blijft een geweldige plaat maar just as cheesy mogen ze nu wel een keer opbaren en niet meer aanraken 
Ik vind dit juist de perfecte combinatie van die twee platen
Voor mij blijft dit echt een heerlijk nummer die nooit zal vervelen. Alleen hadden ze de climax wel wat langer door mogen laten lopen. Vind em aan de korte kant helaas.
Juist wel. Hoe eerder dit uitkomt, hoe eerder de grote namen stoppen deze meuk te draaien.San Marco wrote:Nooit
uit
laten
komen
AUB!
Vind Attack Again ruk en Just As Easy ruk, dus dan zou ik deze ook ruk moeten vinden... maar zo simpel is het niet schijnbaar
Vind dat ze de melodie hier veeeel beter in verwerkt hebben dan in het origineel.