Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 15:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Vind hem nog steeds lekker :P


We hadden ook niks anders verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 15:52 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een schande voor Attack Again is dit.

Op Qlimax ben ik wel helemaal uit me plaat gegaan bij dit nummer, maar dan nog 1 keer was genoeg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Wildstylez draaide hem gister, egt heel onnodig :/


Ik weet niet welk feest je bedoeld, maar in de middag draaide hij hem bij de feestweek in de Lier, en om eerlijk te zijn wil dat publiek juist zulke hitjes horen.. dus echt onnodig was het niet.. Verder had dit idd exclusief voor Qlimax moeten blijven maarja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
RAW-vizion schreef:
Wildstylez draaide hem gister, egt heel onnodig :/


Ik weet niet welk feest je bedoeld, maar in de middag draaide hij hem bij de feestweek in de Lier, en om eerlijk te zijn wil dat publiek juist zulke hitjes horen.. dus echt onnodig was het niet.. Verder had dit idd exclusief voor Qlimax moeten blijven maarja..

Beetje jammer idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Vind hem nog steeds lekker :P


Festuca schreef:
Brainweavers schreef:
RAW-vizion schreef:
Wildstylez draaide hem gister, egt heel onnodig :/


Ik weet niet welk feest je bedoeld, maar in de middag draaide hij hem bij de feestweek in de Lier, en om eerlijk te zijn wil dat publiek juist zulke hitjes horen.. dus echt onnodig was het niet.. Verder had dit idd exclusief voor Qlimax moeten blijven maarja..

Beetje jammer idd


Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was 1 x leuk en dat was tijdens Qlimax omdat Attack again er onverwachts in kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 02:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nooit leuk gevonden. Just As Easy is sowieso een van de grootste rukplaten van het afgelopen decenia en om daar een heldentrack als Attack Again aan toe te voegen, maak je het er niet echt beter op. Sterker nog, het is eigenlijk een schande voor Attack Again!

Ben het opvallend vaak eens met jou de laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 01:08 
 
Hardtraxxer

Vond hem op qlimax idd erg dik! Attack again blijft een geweldige plaat maar just as cheesy mogen ze nu wel een keer opbaren en niet meer aanraken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit juist de perfecte combinatie van die twee platen :) Voor mij blijft dit echt een heerlijk nummer die nooit zal vervelen. Alleen hadden ze de climax wel wat langer door mogen laten lopen. Vind em aan de korte kant helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 01:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nooit

uit

laten

komen

AUB! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Nooit

uit

laten

komen

AUB! :thumbdown:

Juist wel. Hoe eerder dit uitkomt, hoe eerder de grote namen stoppen deze meuk te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Attack Again ruk en Just As Easy ruk, dus dan zou ik deze ook ruk moeten vinden... maar zo simpel is het niet schijnbaar :P Vind dat ze de melodie hier veeeel beter in verwerkt hebben dan in het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 22:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Style schreef:

Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen hier?


Nee ik bedoel dat hij wel lekker is, maar dat het jammer is dat het geen qlimax tool is gebleven ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks