Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - Shout (Vocal Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Unite (NCBM 2017 Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D)
- View the latest post: Noisecontrollers vs. Vamper - Unite Light (Delete's Anti-Anthem Mash)
- View the latest post: Noisecontrollers & Toneshifterz - Psychadelic Unite (The Machine States his mind Mix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Raar dat hij nu pas op HT staat, alsk me niet vergis hebk hem al op The Qontinent gehoord 
ze hadden de kick ook wel even kunnen aanpassen
ik vind die kick kut.
Anders halen ze even het ietsie pietsie kleine beetje energie wat er in de track zat er ook nog uit 
Ik vond de vocals ook minder. Dat minimalistische vond ik juist zo mooi aan die track, gaf ontzettend veel sfeer mee.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Als ik 'm zo beluister vind ik hier juist meer sfeer inzitten. Moet wel zeggen dat ik deze plaat nog niet live gehoord heb.Khadber wrote:Ik vond de vocals ook minder. Dat minimalistische vond ik juist zo mooi aan die track, gaf ontzettend veel sfeer mee.
Doet me denken aan deze:View on YouTube hihi sorry 
Waarom wordt dit nummer nog gedraaid??? Is er iemand in de zaal die denkt: "Ah het Defqon anthem van de Noisecontrollers! Ik heb zin om daarnaar te luisteren!"????
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Wel leuk! was ook op XQlusive weer gedraaid! 
Wat een afgrijselijke edit. Ik blijf het origineel wel een lekker plaatje vinden trouwens, gewoon om thuis af en toe op te zetten.
Die eerste zin van die vocal geeft mij kippenvel, erg mooi gezongen. Daarna wordt het helaas een stuk minder.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Mag hopen dat dit niet op E=NC2 verschijnt...
-
D
Die vocal heeft iets speciaals. 
ik vind hem echt heel dik, hoevaak dit nummer wel niet in mijn hoofd heeft gezeten is niet normaal
word free release mark my words 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vind hem zo lekkerder dan het origineel 
Ik weet het niet.. Het mooie aan het anthem vond ik de bescheiden leegheid die heerste in de track. Die is nu totaal gevuld door een vocal. Nou is de vocal even wennen, maar hij past eigenlijk wel aardig goed.
-
I
Vocals zijn wel nice, verder niet veel bijzonders..
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
voor een edit is die wel geslaagd vind ik, vocals passen er wel goed bij. Zowiezo is unite een erg goed nummer. vanzichzelf al.