Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2011
last seen May 2015
Mijn smaak gaat toch meer naar de anthem van vorig jaar van defqon 1 :$ :cry:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
knotsjebilly wrote:Heet hij trouwens admit one?? OF waarom staat dat zo groot op de e-ticket?
Viel mij ook op, even afwachten denk ik.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Kepro wrote:
knotsjebilly wrote:Heet hij trouwens admit one?? OF waarom staat dat zo groot op de e-ticket?
Viel mij ook op, even afwachten denk ik.
Op youtube is ie weer On The Move genoemd, waarschijnlijk vanwege de teaser van Defqon dit jaar, maarja: youtube bronnen zijn totaal niet betrouwbaar.
We gaan het inderdaad wel zien.
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Voor zover ik weet betekent dat gewoon dat de ticket toegang voor 1 persoon verschaft ;)
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Khadber wrote:Op youtube is ie weer On The Move genoemd, waarschijnlijk vanwege de teaser van Defqon dit jaar, maarja: youtube bronnen zijn totaal niet betrouwbaar.
We gaan het inderdaad wel zien.
Nouja het zou ook kunnen dat On The Move toch het thema is van dit jaar, dat ze vanwege die verhuizing dit als thema hebben gekozen. Maar we zullen zien inderdaad, er is nog niet met zekerheid te zeggen hoe het anthem zal gaan heten ;) . Ben benieuwd naar de hele track, ik hoop dat hij binnenkort eens in een setje wordt gedraaid :) .
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Zal wel met knock out voor het eerste gedraait worden, ben wel benieuwd naar het tweede deel, als daar flink wat energie in zit, dan is het een vet anthem denk ik!
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Een tweede deel met een soort van anti climax als in huh met een harde kcik lijkt me wel vet heirbij :)
J
Hardtraxxer
64 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Ga aub pas oordelen als je de gehele versie hebt gehoord
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Madbone wrote:
Voor zover ik weet betekent dat gewoon dat de ticket toegang voor 1 persoon verschaft ;)
Jah kijk dat leek me dus ook logisch, maarja omdat dan zo groot in het linkerboven hoekje te knallen... Achjah misschien wil ik té graag een thema zien op dat e-ticket
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 5 days ago
markextrae wrote:geen anthem gevoel
Misschien als ik de hele track hoor dat mijn mening gaat veranderen. Maar dat heb ik tot nu ook.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
J.orisss wrote:Ga aub pas oordelen als je de gehele versie hebt gehoord
Ja want als de 2e climax wel een leuk melodietje heeft is de hele track opeens wel goed :yawn:
T
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2011
last seen Jul 2013
vindem wel goed, ook die kick, die lijkt op Gimme Love van noisecontrollers. Wel ckr een zomers melodietje
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
flevoboys wrote:
Misschien als ik de hele track hoor dat mijn mening gaat veranderen. Maar dat heb ik tot nu ook.
Idd. Deze track heeft hele goede en ook wel vernieuwende elementen, iets wat je de afgelopen paar jaar niet meer zag in de defqon anthems. Goed om te zien dat NC dus gewoon toch lekker hun nieuwe stijl erin verwerken. Maar ja al met al hadden al die pluspunten een veel betere track kunnen vormen. Ben hier verder van het geheel niet echt overtuigd.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Ik snap niet dat mensen nu al kunnen zeggen dat nummer geen anthem gevoel heeft, je heb alleen het begin gehoord. Wie weet komt er wel een superdikke 2e climax met een anti erin, of een reverse bass. Misschien beetje Summer in The city part 2. Ik ga zelf nog niet oordelen en wacht op het hele nummer. :thumbup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Zolang 1 onderdeel van de track maar goed is toch :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lyst wrote:Zolang 1 onderdeel van de track maar goed is toch :thumbsup:
Ik vind het ook wel oke als alles behalve dit kleine previewtje goed is
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jolle wrote:
Lyst wrote:Zolang 1 onderdeel van de track maar goed is toch :thumbsup:
Ik vind het ook wel oke als alles behalve dit kleine previewtje goed is
Lyst was volgens mij sarcastisch :P
*trololololo*
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Weet niet of het al gezegd is, maar ik vind hem verrekte veel weghebben van 'Marlboro Man'.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Dat is een geintje hoop ik? Lijkt er naar mijn mening totaaaal niet op hoor :huh:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
D-Ruz wrote:Dat is een geintje hoop ik? Lijkt er naar mijn mening totaaaal niet op hoor :huh:
Uiteraard lijkt het Digital Age stijltje niet op Marlboro Man, maar qua melodie vind ik het wel redelijke overeenkomsten hebben. Kan ook aan mij liggen maar toch viel het me gewoon op :P
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Waarom lijkt deze track verschrikkelijk veel op Marlboro Man( The pitcher re-amp)?
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
flevoboys wrote:
Mee eens..
Hardtraxxer
67 posts member since 2011
last seen Dec 2012
echt wel een heerlijke anthem, iig beter als de vele anderen :P
k krijg hier echt een heelrijk zomergevoel van, ben benieuwd naar de volledige track :clap:
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
modernization wrote:Waarom lijkt deze track verschrikkelijk veel op Marlboro Man( The pitcher re-amp)?
waar heb jij het nou weer over, het lijkt er niet eens op?
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Ik weet het zo niet..
Afwachte naar 2de climax:)
Wel heerlijk zomers!:D