Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Die climax met synth, de 3de en 4de maat als de tonen omlaag gaan. In welke NC plaat zit dit nog meer. Kom er maar niet op en zit steeds in me kop.

2e climax van Bad Habits?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 14:36 
 
Hardtraxxer

LALALALALALALALALALALALA

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

meer!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks