Vind de intro erg vet, climax doet me helemaal niets.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Ik vind het toch echt een gruwelijk vet nummer. Als ze dit niveau op heel het album vast kunnen houden....dan ben ik bang dat dat zooo gruwelijk dik wordt 
Het album wordt iets om ' U ' tegen te zeggen.
Tenminste als de release datum niet in December 2012 is, en we dan de tracks allemaal al teveel gehoord hebben.
Tenminste als de release datum niet in December 2012 is, en we dan de tracks allemaal al teveel gehoord hebben.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Er worden al albums weggegeven als prijs op X-Qlusive. Ik hoop dat ze dan al te koop zijn!Vincent_ wrote:Het album wordt iets om ' U ' tegen te zeggen.![]()
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
so hee hier wachten ik op voor HQ ziekelijk 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Die intro alleen had al een climax opzich kunnen zijn, heerlijk 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
idd ze hadden hier eigenlijk gewoon 2 tracks uit kunnen halen, de een met de intro melodie en de ander met de climax melodie. Maar ze hebben het gewoon in 1 gestoptKwisniks wrote:Die intro alleen had al een climax opzich kunnen zijn, heerlijk
-
A
Hebben ze dat tegen jou gezegd?emmerick wrote:idd ze hadden hier eigenlijk gewoon 2 tracks uit kunnen halen, de een met de intro melodie en de ander met de climax melodie. Maar ze hebben het gewoon in 1 gestoptKwisniks wrote:Die intro alleen had al een climax opzich kunnen zijn, heerlijk
Eindelijk geen "dancing with my shadows" pillars of creation meer, beetje betere kwaliteit, vind het echt een super track!
'YEAAAAH LOOOOK AT MEEE, DANCING WITH MY SHADOW!!!' echt een van de domste uitspraken die ik een MC heb horen zeggen, zo fucking lame!p-stylez wrote:Eindelijk geen "dancing with my shadows" pillars of creation meer, beetje betere kwaliteit, vind het echt een super track!
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
dat dus... jammer dat niet het hele nummer van het intro niveau is.Nando wrote:Vind de intro erg vet, climax doet me helemaal niets.
ben ik het niet mee eensDjenz wrote:dat dus... jammer dat niet het hele nummer van het intro niveau is.Nando wrote:Vind de intro erg vet, climax doet me helemaal niets.
Helemaal mee eens.wootum wrote:Ik vind het toch echt een gruwelijk vet nummer. Als ze dit niveau op heel het album vast kunnen houden....dan ben ik bang dat dat zooo gruwelijk dik wordt
Iedereen pillars of creation gegoogled?? Zoals Headhunterz zegt in de podcast! Zou een mooie album-art zijn!
Ik kan wel janken om deze track, maar dan in positieve zin 
Helemaal mee eens, de climax melodie is zo mooi, kan je echt zo lekker bij wegdromenRawbin wrote:Ik kan wel janken om deze track, maar dan in positieve zin
Ja hoor, na een paar keer luisteren pakt toch ook deze me weer. Dat album kan toch best wel eens geniaal worden 
Het wordt echt een heerlijk album 
Toch een stuk minder boeiend uiteindelijk. Mid-intro is vet, maar de kicks missen drive. Climax haalt al het tempo eruit, heeft wel vette synths en is lekker dromerig maar past niet zo goed bij de rest. Dit hadden beter 2 aparte tracks kunnen worden...
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Ben benieuwd in welke wereld ik zit als ik dit hoor op HardBass..
Wat een moddervette plaat. +1
Wat een moddervette plaat. +1
Nando wrote:Vind de intro erg vet, climax doet me helemaal niets.