Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 15 days ago
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
Samen met Headhunterz? Vind die melodie wel iets van hem weg hebben.
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Nijidik wrote:Samen met Headhunterz? Vind die melodie wel iets van hem weg hebben.
Heady surprise act confirmed
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Wat klinkt dit al lekker zeg :loving: Klinkt inderdaad wel een beetje als invloeden van heady. Zeker aanwezig bij dit feest
Hardtraxxer
last seen 15 days ago
Dit al heel fijn! :loving:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Dit is toch een en al heady of ben ik nou gek
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Ik hoor gewoon noisecontrollers en geen headhunterz hierin. Verder klinkt het nu nog een beetje raar, een happy stuiter melodietje op zo'n verjaardagstoeter ofzo? >.<
Hardtraxxer
106 posts member since 2016
last seen Nov 2019
Hoor hier met de beste wil van de wereld geen HHZ in. :whistle:

Dit kleine stukje pakt me nog niet gelijk, maar NC platen zijn nooit echt slecht dus daar maak ik me geen zorgen over! ^^
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Lijkt idd op de Dragonborn/Rescue Me sound (als je dat niet hoort mankeer je idd iets), maar geloof prima dat dit een NC solo is.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Kan me wel voorstellen dat je hier een beetje HHZ in hoort, maar denk dat het gwn een NC solo is. Lijkt me ook wel logischer om een solo plaat voor zoiets te gebruiken.
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Kaasstaaf wrote:Lijkt idd op de Dragonborn/Rescue Me sound (als je dat niet hoort mankeer je idd iets), maar geloof prima dat dit een NC solo is.
Lekker sympathiek, bedankt. Ik hoor in de verste verte geen headhunterz synth of melodie of wat dan ook. Maar ieder zijn mening toch?
Hardtraxxer
106 posts member since 2016
last seen Nov 2019
Kaasstaaf wrote:Lijkt idd op de Dragonborn/Rescue Me sound (als je dat niet hoort mankeer je idd iets), maar geloof prima dat dit een NC solo is.
Nou, nou, nou, wat overdreven weer gelijk... >.<

Deel van de lead sound heeft inderdaad iets weg van de welbekende HHZ lead, maar alles wat er onder zit + de hele melodie vind ik niet bij de Headhunterz sound passen. Daarom zou ik nou niet gelijk zeggen dat HHZ hier iets mee te maken heeft, NC kan net zo goed toevallig een gelijksoortige lead gemaakt hebben. ;)
Last edited by Hardstylahr on 19 Jan 2018 19:51, edited 1 time in total.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Hoor hier toch echt sounds van Noisecontrollers. Lijkt me dat dit gewoon een solo is inderdaad. Tot nu toe klinkt het wel prima, even afwachten voor een langere versie.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Het eerste wat ik gister dacht toen ik de trailer keek in het feest topic was 'waarom een HHZ track gebruiken voor een feest van NC' xd. Heeft dus imo ook heel erg veel weg van Headhunterz. Ik hoor hier eigenlijk helemaal geen NC in en zeker niet vergeleken de sounds die hij recent heeft gebruikt in The Spirit Of Hardstyle en You Know I Like It.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik hoor duidelijk Wildstylez hier in.

:yawn:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ligt het nou aan mij of klinkt dit nou als Malice?
Hardtraxx Veteran
14321 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
TSFH wrote:Ligt het nou aan mij of klinkt dit nou als Malice?
Rebelion jwz
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
RikxMusic wrote:
Lekker sympathiek, bedankt. Ik hoor in de verste verte geen headhunterz synth of melodie of wat dan ook. Maar ieder zijn mening toch?
Mening? Dat is geen mening.
Hardstylahr wrote:
Nou, nou, nou, wat overdreven weer gelijk... >.<

Deel van de lead sound heeft inderdaad iets weg van de welbekende HHZ lead, maar alles wat er onder zit + de hele melodie vind ik niet bij de Headhunterz sound passen. Daarom zou ik nou niet gelijk zeggen dat HHZ hier iets mee te maken heeft, NC kan net zo goed toevallig een gelijksoortige lead gemaakt hebben. ;)
Kan ik jou inhuren om vaker nuance in mijn reacties te brengen?
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Vette plaat, ongetwijfeld een dikke nieuwe solo plaat van.. Noisecontrollers. Het orchestrale stukje is prachtig <3
En die leads van NC <3
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
MelodicArtDJ wrote:Vette plaat, ongetwijfeld een dikke nieuwe solo plaat van.. Noisecontrollers. Het orchestrale stukje is prachtig <3
En die leads van NC <3
Is dat stukje trouwens niet van The Lord of the Rings? Kan zijn dat ik me vergis.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik snap echt niet dat mensen hier HHZ in horen hoor :x
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
DisAster wrote:
MelodicArtDJ wrote:Vette plaat, ongetwijfeld een dikke nieuwe solo plaat van.. Noisecontrollers. Het orchestrale stukje is prachtig <3
En die leads van NC <3
Is dat stukje trouwens niet van The Lord of the Rings? Kan zijn dat ik me vergis.

Zou kunnen, ik heb die films zelf nooit uitgekeken, niet mijn ding.
Hoop dat ie t zelf gemaakt heeft.. :P
Hardtraxxer
last seen 15 days ago
MelodicArtDJ wrote:
DisAster wrote:
En die leads van NC <3

Zou kunnen, ik heb die films zelf nooit uitgekeken, niet mijn ding.
Hoop dat ie t zelf gemaakt heeft.. :P
Dat stukje aan het begin is van Larry Groupé - The Ultimate Cause.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Weet iemand wat hiermee gebeurt is?