Bravo James, midintro is bijna een kopie van Give it Up, knap dat je dat hebt weten te herkennen

Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wat een fijne track! 
Ging vooral om de break/climax eigenlijk, typisch oude noisecontrollers / bas om alles zo sfeervol en vol op te bouwen en dan verder te gaan met alleen de melodie en kicks in de simpelste vorm zeg maarLyst wrote:Bravo James, midintro is bijna een kopie van Give it Up, knap dat je dat hebt weten te herkennen![]()
Nice onePNXRMX wrote:PNXRMX wrote:Wat is eigenlijk de bron voor artiest en titel? Vind m zelf meer NC-achtig klinken eigenlijk.
Wel vet dit, lekker origineel weer. Maar moet die kick nou aan het einde tóch weer pitchen?
Vind ik persoonlijk niet, die van Showtek gaat naar mijn mening nogal de house kant op. Wel een fijne track hoor.Randleman wrote:Lekker nummer, maar gaat het nou niet meer zoals de nieuwe-Showtek kant op
View on YouTube
Imo is Gimme Love nog wel beter dan Give It Up
Wat ging die kick lekker op Qountdown zeg... toen ik hem thuis luisterde dacht ik dit is echt nix maar in zo'n zaal echt wat the fuck 
Maximize wrote:Wat een geniale plaat
Wat is dat nou voor nutteloze post...
In ieder geval toffe plaat! Digital Age hebben hun aan komende 4 releases al klaar liggen.
In ieder geval toffe plaat! Digital Age hebben hun aan komende 4 releases al klaar liggen.
Wou gewoon even benadrukken hoe vet ik deze plaat vind..?
Dat dus. Echt GE-WEL-DIGPommer wrote:Kben echt verliefd op deze plaat
Je had daar boven al een post, en dan ga je je eigen post nog quoten om nog een keer hetzelfde te zeggen wat je al gezegd?Maximize wrote:Wou gewoon even benadrukken hoe vet ik deze plaat vind..?
Beetje nutteloos.
Hier over mekkeren is evengoed posthuntenNando wrote:Je had daar boven al een post, en dan ga je je eigen post nog quoten om nog een keer hetzelfde te zeggen wat je al gezegd?Maximize wrote:Wou gewoon even benadrukken hoe vet ik deze plaat vind..?
Beetje nutteloos.
OT: Erg toffe plaat, maar vind het wel allemaal wat trance-achtig worden
Heeerlijke track, en mooie clip die helemaal in de sfeer van het nummer ligt 
beetje jammer van die tekst op het eind van het filmpje...
Heerlijke track, dat filmpje derbij hoeft nu niet, maar het is wel leuk 
-
A
Waarom zo'n clip eigenlijk?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
HQ Sample ook in beginpost!
Echt heldig nummer zeg!
Echt heldig nummer zeg!
erg vet nummer dit maar kvind Give It Up zeker niet minder