T*ring wat maakt WS weer een vet plaatje. Lekker anders en toch flikt hij het weer 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Wat een lekkere maar ook vooral originele sound 
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Ik hoorde dit nr dus vandaag hier in de kroeg.. Huh? Zat ook gewoon een intro en een outro aan, kwam me niet bekend voor van een ander nummer en was zeker geen amateur intro.. nu al gelekt?
Ook dit is weer een lekker plaatje. Digital Age gaat een label met veel diversiteit worden volgens mij, met nummer als deze en Give It Up, euforische tracks als Stardust maar ook gewoon lekkere knallers.
Nc.. altijd geniaal 
Last edited by tommetjeuh on 01 Jan 2011 09:27, edited 1 time in total.
wildstyleznl Wildstylez
I'm getting a lot of great reactions on Wildstylez- Love! But it isn't my track (I WISH) It's the new Noisecontrollers "Gimme Love"
stynch wrote:wildstyleznl Wildstylez
I'm getting a lot of great reactions on Wildstylez- Love! But it isn't my track (I WISH) It's the new Noisecontrollers "Gimme Love"
ik zag het net :p je was me voor
-
S
Wie kwam er dan mee dat dit van Wildstylez was? 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Aangepast! 
PNXRMX wrote:Wat is eigenlijk de bron voor artiest en titel? Vind m zelf meer NC-achtig klinken eigenlijk.
Wel raar want het werd gedraait op fear fm en die gaven de tracklist mee en daar stond in dat ie van wildstylez wasPNXRMX wrote:PNXRMX wrote:Wat is eigenlijk de bron voor artiest en titel? Vind m zelf meer NC-achtig klinken eigenlijk.
Volgens mij hadden die t gewoon uit de shoutbox gehaaldDoubleDutch wrote:Wel raar want het werd gedraait op fear fm en die gaven de tracklist mee en daar stond in dat ie van wildstylez wasPNXRMX wrote:PNXRMX wrote:Wat is eigenlijk de bron voor artiest en titel? Vind m zelf meer NC-achtig klinken eigenlijk.
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
wa ne kick !!!!! 
Leuk nummertje hoor, noisecontrollers gaat weer vooruit. Als deze samen met Give It Up komt word dit echt een geniale release! 
Helemaal niks mis mee! Mag dat stijltje welRandleman wrote:Lekker nummer, maar gaat het nou niet meer zoals de nieuwe-Showtek kant op
En dan noem je ook meteen het beste Showtek nummer in heel langRandleman wrote:Lekker nummer, maar gaat het nou niet meer zoals de nieuwe-Showtek kant op
View on YouTube
kennerPNXRMX wrote:PNXRMX wrote:Wat is eigenlijk de bron voor artiest en titel? Vind m zelf meer NC-achtig klinken eigenlijk.
Bizar, want volgens mij was dit wat Headhunterz zelf had ingeleverd.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
die vent weet niet wat hij draait??Khadber wrote:Bizar, want volgens mij was dit wat Headhunterz zelf had ingeleverd.
Ik weet het niet zeker overigens. Had Nego gesproken, hij vertelde dat Headhunterz de tracklist had ingestuurd. Het verdere weet ik ervan niet.Timmer wrote:die vent weet niet wat hij draait??Khadber wrote:Bizar, want volgens mij was dit wat Headhunterz zelf had ingeleverd.haha professioneel
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
lol PNMRX is de enige die aandachtig luistert 
Want? Natuurlijk lijkt de plaat op Noisecontrollers, maar als je zo de TL krijgt verwacht je dat hij in orde is.frankhardenberg wrote:lol PNMRX is de enige die aandachtig luistert