Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 17:44 
 
Hardtraxx Elite

Nog steeds hebben we nog niks meer van deze track gehoord, zelfs niet op Qlimax..
Zelfde is voor Have You en nog andere TBA van Defqon toen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 19:21 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Nog steeds hebben we nog niks meer van deze track gehoord, zelfs niet op Qlimax..
Zelfde is voor Have You en nog andere TBA van Defqon toen..


Waverider zei in oktober op de radio dat we binnekort nog wel meer zullen horen van have you
Hoelang zal het nog duren zit zo lang te wachten op die plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:05 
 
Hardtraxx Newbie

lekker melodie, nu maar horen in hq...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers ft. Taylr Renee - People Of The Sun

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

aah man deze is echt lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verliefd op deze plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waanzinnig dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een melodie! :worship: :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks